صرفه جویی ۴۸ میلیون لیتری بنزین در غرب مازندران

به گزارش حرف، با مصرف بیش از ۳۳ میلیون کیلوگرم گاز فشرده cng در منطقه چالوس به میزان بیش از ۴۸ میلیون لیتر از مصرف فرآورده بنزین صرفه جویی شد. مدیر منطقه با اعلام این خبر از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه با بررسی آمار مصرف سوخت پاک شاهد کاهش درصد جزئی نسبت […]

5
به گزارش حرف، با مصرف بیش از ۳۳ میلیون کیلوگرم گاز فشرده cng در منطقه چالوس به میزان بیش از ۴۸ میلیون لیتر از مصرف فرآورده بنزین صرفه جویی شد.
مدیر منطقه با اعلام این خبر از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ماه با بررسی آمار مصرف سوخت پاک شاهد کاهش درصد جزئی نسبت به مدت مشابه به سال ۹۶ هستیم.
تورج امانی ادامه داد: در حال حاضر در غرب استان مازندران ۴۱ باب جایگاه فعال عرضه گاز طبیعی فشرده cng بوده که بدون وقفه و به نحو مطلوب به مردم این منطقه و مسافرین سراسر کشور سوخت رسانی می کنند.
امانی افزود : در شش ماهه اول سال ۹۷ ناحیه مرکزی با مصرف بیش از ۱۳میلیون متر مکعبی سوخت پاک در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است.
مدیر پخش منطقه چالوس اطمینان داد: تکریم مشتریان سوخت رسانی شایسته به مشتریان مستمر در دستور کار این منطقه بوده و مورد پایش قرار می گیرد.
وی افزود در حال حاضر روزانه کنترل های لازم برای کسب اطلاع از سرویس و آمادگی جایگاه­های فعلی در عرضه سوخت پاک انجام شده و در صورت بروز مشکل اقدامات احتمالی لازم به سرعت صورت می گیرد.
در پایان این مقام مسئول با تاکید بر لزوم اعمال منترل برچسب سوختگیری مجاز خودرو توسط عوامل مستقر در جایگاه­های گاز طبیعی، از شهروندان خواست کنترل های دوره ای مخازن سی ان جی خودرو و اتصالات در مراکز معاینه فنی cng مجاز موجود در سطح استان را جدی بگیرند و هرگز به دستگاری سیستم گازسوز خودروی خود مبادرت نکنند.