صادرات بستنی ایرانی به ایالات متحده آمریکا

مدیر کل دامپزشکی استان مازندران از صدور مجوز صادرات بستنی یکی از شرکت های مازنی به کشور آمریکا خبر داد. سید حسین رضوانی با اعلام این خبر افزود: با بازدیدهای صورت گرفته توسط کارشناسان سازمان دامپزشکی کشور و اداره کل دامپزشکی استان مازندران و صدور کد صادراتی IR برای یکی از واحدهای تولید لبنی استان […]

4

مدیر کل دامپزشکی استان مازندران از صدور مجوز صادرات بستنی یکی از شرکت های مازنی به کشور آمریکا خبر داد. سید حسین رضوانی با اعلام این خبر افزود: با بازدیدهای صورت گرفته توسط کارشناسان سازمان دامپزشکی کشور و اداره کل دامپزشکی استان مازندران و صدور کد صادراتی IR برای یکی از واحدهای تولید لبنی استان مازندران این شرکت مقدار 2952 کیلوگرم بستنی خود را با درخواست کشور آمریکا به این کشور صادر کرد. رضوانی اظهار داشت: با توجه به توافقات صورت گرفته توسط کشور آمریکا و شرکت مورد نظر در استان مازندران، کارشناسان دامپزشکی استان با انجام نمونه برداری و آزمایشات لازم بر اساس ضوابط کشور ایالات متحده آمریکا، مجوزات لازم برای این محموله صادر و از طریق مرز آبی بندر شهید رجایی استان هرمزگان این اتفاق مهم صورت گرفت.

رضوانی با بیان اینکه “ما می توانیم” گفت: حمایت از کالای ایرانی درراستای تحقق شعار سال از عمده تلاش های دامپزشکی استان بوده که با حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تولید کالای با کیفیت ایرانی تحت نظارت دستگاه حاکمیتی – نظارتی دامپزشکی، امیدواریم علاوه بر ایجاد اشتغال و توسعه پایدار، شاهد خودکفایی در ایران اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری مدظله العالی باشیم.