شیعه شدن یک مسیحی در شب شهادت حاج قاسم!

مسئول گروه جهادی شهید ناظری فرمانده از اسلام آوردن یک مسیحی اهل روسیه در شب شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد. حجت الاسلام حمیدرضا محمدی کیاپی در گفت‌وگویی در خصوص اسلام آوردن یک مسیحی اهل روسیه توسط گروه جهادی و نیکوکاری شهید محمد ناظری فرمانده خبر داد. وی افزود: همزمان با دومین سالگرد شهادت […]

مسئول گروه جهادی شهید ناظری فرمانده از اسلام آوردن یک مسیحی اهل روسیه در شب شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

حجت الاسلام حمیدرضا محمدی کیاپی در گفت‌وگویی در خصوص اسلام آوردن یک مسیحی اهل روسیه توسط گروه جهادی و نیکوکاری شهید محمد ناظری فرمانده خبر داد.

وی افزود: همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی آقای آرتیوم علی موو به دین اسلام مشرف شده و شیعه اثنی عشری را برای خود انتخاب کرده است.

حجت الاسلام محمدی یادآور شد: این مسیحی تازه مسلمان شده نام خود را به علی تغییر داده است و افتخار می‌کند که شیعه امیرالمومنین (ع) شده است.

مدیر این گروه جهادی همچنین گفت: این تشرف توسط استاد آیت الله دکتر ادیب یزدی (خطیب و واعظ توانا) در محل کار جهادی شهید محمدناظری در تهران صورت گرفت.

این فعال جهادی با بیان اینکه این مسیحی توسط یکی از خواهران به نام خانم راغبی به ما معرفی شده، گفت: با توجه به اینکه ما کار فرهنگی می‌کنیم پس از بررسی‌های به‌عمل آمده او وارد گروه شد و اسلام آورد.

حجت الاسلام محمدی که اهل ساری است در ادامه خاطرنشان کرد: گروه جهادی با شیوع ویروس کووید ۱۹ به‌طور جدی کار خود را با فعالیت ۶ نفر اعضا را آغاز کرد ولی در کشور بیش از صدها عضو غیرمستقیم دارد.

وی با تاکید بر اینکه کار ما محرومیت‌زدایی است، گفت: هر جایی که حس کنیم نیاز است ورود پیدا می‌کنیم، البته در سیل و زلزله سال‌های اخیر پای کار بودیم، ولی شیوع کرونا برایمان شوکی بود که همه چیز را تحت تاثیر قرار داد.

گفتنی است این گروه جهادی در حال حاضر اقدامات خود را در حوزه درمانی و بهداشتی و فرهنگی معطوف کرده‌اند، چندی پیش هم موفق به تحویل یک مسکن به خانواده نیازمند در سوادکوه شدند.