معاون سیاسی فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن

شهید سلیمانی، انسانی مسلمان در تراز جمهوری اسلامی بود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان تنکابن این سردار را انسانی مسلمان در تراز جمهوری اسلامی دانست.

یاسر زندی در مراسم سومین سالگرد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ضمن بررسی نسبت جمهوری اسلامی و شهید سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم پرورش‌یافته جمهوری اسلامی است و به طور قطع اگر جمهوری اسلامی پدید نیامده بود، امروز نشان عمده‌ای از حاج قاسم وجود نداشت.

وی تصریح کرد: که اگر می‌گوییم جمهوری اسلامی به حاج قاسم‌ها و سایر شهیدان این مرز و بوم مدیون است به خاطر این است که اینها انسان‌های تراز این نظام هستند که اگر نبودند، نمی‌توانستیم محصول واقعی انسانی جمهوری اسلامی را نشان دهیم.

او با اشاره به فرازهایی از زندگی شخصی، اجتماعی و سازمانی حاج‌قاسم، خاطرنشان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از مترهای سلامت، موفقیت، پویایی، پایایی و کارآمدی جمهوری اسلامی بود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ویژه تنکابن همچنین با بررسی ابعاد مختلف شخصیت این شهید والامقام او را مدیر، سیاستمدار، دیپلمات و پاسداری در تراز جمهوری اسلامی دانست.

زندی ضمن توصیه حضار به مطالعه و تفکر در وصیت نامه ارزشمند این شهید بزرگوار، سفارش به ولایت پذیری را عصاره این وصیت نامه دانست و گفت: که تمام وصیت حاج قاسم تبعیت مطلق از فرمایشات امام خامنه ای مد ظله العالی است.

وی در پایان با استناد به وصیت سردار سلیمانی، جمهوری اسلامی ایران را حرم اصلی عنوان کرد و افزود: اگر این حرم آسیب ببیند اثری از حرم های دیگر باقی نخواهد ماند.