شهید بریری‌ها عامل دلبستگی مردم به نظام و انقلاب

فرمانده سپاه ناحیه بابل با بیان اینکه شهید بریری ها عامل رویش ها و دلبستگی به نظام و انقلاب هستند، اظهار کرد: وقتی فردی همسر جوان و فرزند نوزداش را تنها گذاشته و در کشوری غریب بدون هیچ چشم داشتی به دفاع از کشور می پردازد دل ها را به یاد امامی می اندازد که […]

4
فرمانده سپاه ناحیه بابل با بیان اینکه شهید بریری ها عامل رویش ها و دلبستگی به نظام و انقلاب هستند، اظهار کرد: وقتی فردی همسر جوان و فرزند نوزداش را تنها گذاشته و در کشوری غریب بدون هیچ چشم داشتی به دفاع از کشور می پردازد دل ها را به یاد امامی می اندازد که تنها و غریب برای دفاع از دین خدا به شهادت رسید.
به گزارش حرف، سرهنگ مرتضی رمضانی گفت: شهدای مکتب حسینی مانند امامشان حرارت هایی را در قلب مومنان و مردم ایجاد می کنند که سال ها خاموش نمی شود.
وی با بیان اینکه عشق و علاقه به شهدای مدافع حرم مشترک بین مردم سراسر کشور است، اظهار کرد: سیره زندگی شهدای مدافع حرم به گونه ای است که این روزها تبدیل به نمونه های ناب جوانان و خانواده ها شده اند.
سرهنگ رمضانی شهید بریری را مدافع حرم آل الله دانست و تاکید کرد: شهید بریری نمونه ای از جوانانی است که امام و شهدای هشت سال دفاع مقدس را ندیدند اما شجاع تر از رزمندگان دوران دفاع مقدس در برابر کافران عصر جاهلیت مدرن پنجه در پنجه شد و مزدش را که شهادت در راه خداوند متعال بود کسب کرد.
فرمانده سپاه ناحیه بابل تاکید کرد: وجود شهید بریری ها نشان از تداوم اندیشه انقلاب اسلامی در سراسر دنیا دارد و یقینا انقلاب اسلامی به دست صاحب اصلیش خواهد رسید.
وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب بدانند شهید بریری ها نمی‌گذارند و ذره ای آرمان های انقلاب به فراموشی سپرده شود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی همچنان رو به جلو و روبه رشد خواهد بود و دشمنان این نظام نخواهند توانست جلوی حرکت آن را بگیرد انقلاب اسلامی در حال حرکت به سمت قله‌های پیشرفت و تعالی است.