شهدا دین خود را ادا کردند

حرف آنلاین: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در آستانه فرا رسیدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و به‌منظور تکریم، سپاسگزاری و پیگیری امور درمانی در روستای کیاپی شهرستان میاندورود با خانواده بزرگوار شهیدان عزیز الله و عبدالحمید زارعی دیدار و اظهار کرد: والدین شهیدان والامقام زارعی همانند دیگر خانواده‌های معزز شهدا […]

حرف آنلاین: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در آستانه فرا رسیدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و به‌منظور تکریم، سپاسگزاری و پیگیری امور درمانی در روستای کیاپی شهرستان میاندورود با خانواده بزرگوار شهیدان عزیز الله و عبدالحمید زارعی دیدار و اظهار کرد: والدین شهیدان والامقام زارعی همانند دیگر خانواده‌های معزز شهدا انسان‌هایی کم توقع هستند و شهدا دین خود را نسبت به نظام، انقلاب و مردم ادا کردند.

سعید کهنسال افزود:استاندار مازندران زمانی که در هر شهرستان از این استان سفر می کنند ابتدا با مقام شامخ شهیدان تجدید میثاق کرده و سپس به جهت ارادت و عشق مالا مال به خاندان معظم شهدا و ایثارگران در بیت این عزیزان حضور یافته و ضمن تجلیل و ادای احترام و تکریم نسبت به مقام عرشی شهدا، با والدین عزیز آنان دیدار می کنند.

وی تصریح کرد: از زمان حضور دکتر حسینی پور بعنوان استاندار در مازندران، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در برنامه این مقام عالی دولت در استان می باشد و این نگاه ارزشی قابل تقدیر است. مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: دیدار با ایثارگران از سوی مدیران دستگاهها امری ضروری است.

کهن سال افزود: دیدارهایی که با ایثارگران عزیز در قالب طرح سپاس انجام می شود مسائل و مشکلات مطرح شده این قشر معزز توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تا حصول نتیجه مورد پیگیری قرار می گیرد.

سعید کهن سال افزود: شهید عزیز الله زارعی در سن ۲۱ سالگی در سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر چهار و شهید عبدالحمید زارعی در سن ۱۸ سالگی در سال ۱۳۶۵ در ام الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند.

گفتنی است؛ این دیدار با حضدر استاندار مازندران صورت گرفت و وی پیش از این دیدار در گلزار شهدای سورک حضور یافت و با آرمانهای والای شهدا تجدید میثاق کرد.