شلیک های مرگبار در جاده چالوس

سرویس حوادث حرف : صدای شلیک گلوله ها در جاده چالوس خبر از جنایتی می داد که قربانی آن یک مهندس جوان بود.راز این قتل هنگامی فاش شد که متخصصان پزشکی قانونی بقایای داروی بی هوشی را در خون قربانی حادثه یافتند. رسیدگی به این جنایت از ساعت 7 صبح 30 آبان همزمان با کشف […]

سرویس حوادث حرف : صدای شلیک گلوله ها در جاده چالوس خبر از جنایتی می داد که قربانی آن یک مهندس جوان بود.راز این قتل هنگامی فاش شد که متخصصان پزشکی قانونی بقایای داروی بی هوشی را در خون قربانی حادثه یافتند.

رسیدگی به این جنایت از ساعت 7 صبح 30 آبان همزمان با کشف جسد مردی ناشناس در داخل یک خودروی پرشیای سفید در جاده چالوس آغاز شد.

این مرد با شلیک گلوله به شقیقه‌اش به قتل رسیده بود و کارآگاهان در بازرسی خودروی مقتول اوراق هویتی‌اش را یافتند که نشان می‌داد وی به نام «علی» مهندس عمران و مدیر چند پروژه ساختمانی است. با انتقال جسد به پزشکی قانونی، خانواده قربانی حادثه اعلام کردند که پسرشان احتمالا قربانی توطئه ای خونین از سوی همسرش شده است.

همسر مقتول برای بازجویی احضار شد.این زن جوان با اظهار بی‌اطلاعی از قتل همسرش گفت: «علی» درگیر مسائل غیراخلاقی بود و حتماً قربانی انتقامجویی یا خصومت شده است. من به او فرصت دادم تا رفتارهایش را اصلاح کند و از مدت‌ها قبل، از او بی‌خبر بودم.

کارآگاهان در بازجویی از خانواده زن جوان، به یکی از برادران وی ظنین شدند ولی این مرد جوان سعی داشت وانمود کند که از سرنوشت دامادشان بی‌خبر است. اما وقتی پزشکی قانونی از وجود داروی بیهوشی در خون مقتول پرده برداشت، در بررسی خانه برادرزنش، مقداری داروی بیهوشی به همراه وسایل تزریق آن، کشف شد. بدین‌ترتیب برادرزن به اتهام قتل عمدی داماد خانواده بازداشت شد. وی در بازجویی ادعا کرد: مقتول مزاحم همسرم بود. او دو سال پیش برای همسرم مزاحمت ایجاد کرده بود و می‌دانستم شکایتم بی‌فایده است. بنا بر این نقشه قتل او را کشیدم.

این ادعاها در حالی از سوی متهم به قتل مطرح می شد که وی در پاسخ به سوالات مطرح شده از سوی قضات به ضد و نقیض گویی افتاده و نتوانست دفاعی محکمه پسند ارائه کند.به گزارش خبرنگار ما، هیأت قضایی با دریافت آخرین دفاعیات متهم برای صدور رأی وارد شور شدند.