شرکت ۸ هزار دانش‌آموزان متوسطه دوم چالوس در مسابقه کتاب‌خوانی

مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی ابن‌سینا چالوس از برگزاری مسابقه کتاب و کتاب‌خوانی از میان ۸ هزار دانش‌آموزان متوسطه دوم چالوس خبر داد.

مصطفی اسدی مدیر پژوهش‌سرای دانش‌آموزی ابن‌سینای چالوس از برگزاری مسابقه کتاب و کتابخوانی در میان دانش‌آموزان دوم متوسطه خبر داد و اظهار داشت: با عنایت به مطالبه ۲۸ ساله رهبرانقلاب برای بازخوانی اسناد لانه جاسوسی و گنجاندن موارد مهم این جنایت‌ها و توطئه‌ها در کتب دانش‌آموزان به همین منظور پژوهش‌سرای ابن سینا چالوس در نظر دارد تا مسابقه‌ای را به همین منظور در میان دانش‌آموزان دوم متوسطه برگزار کند.

اسدی با بیان اینکه این مسابقه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های کتاب محور برگزار خواهد شد، افزود: به منظور تشویق بـه مطالعه و ایجاد حال خوش خواندن، یک دوره مسابقه از کتاب اسناد لانه جاسوسی آمریکا که حدود ۱۱ جلد از آن جمع‌آوری شده با محوریت دانش آموزان متوسطه دوم شهرستان چالوس در هفته کتاب و کتابخوانی در ۲۴ آبان‌ماه در این پژوهشسرا برگزار می‌شود.

به این منظور دانش‌آموزان از مضامین این کتاب و روابط ایران در زمان شاه با آمریکا و انگلیس آشنا می‌شوند و علاوه بر آن فرامین رهبر نیز به اجرا در خواهد آمد.

به گفته وی در این مسابقه حدود ۸ هزار دانش‌آموز از ۱۰ دبیرستان متوسطه دوم مدارس دخترانه و پسرانه ریاضی و فیزیک، علوم انسانی، علوم تجربی، فنی‌ و حرفه‌ای و کار و دانش چالوس شرکت خواهند داشت.

به گزارش حرف آنلاین، در پایان برگزاری جشنواره کتاب و کتاب‌خوانی جوایزی به نفرات برتر اهدا خواهد شد.