سهم کم ورزش مازندران در فدراسیون های ورزشی

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران گفت : ورزش مازندران رتبه اول کشور را دارد اما سهم آن در فدراسیون های ورزشی خیلی کم است .

به گزارش حرف آنلاین ؛ عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در دومین جلسه شورای اداری اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در بهشهر با تاکید بر اتحاد و همدلی در امور ورزش مازندران، گفت : دولت انقلابی ایران، قوی است که کار همراه با سلامت، تعهد، تخصص و شایسته سالاری در آن اولویت دارد‌.

وی با بیان اینکه کار کردن برای قشر جوانان و سلامت جوانان و جامعه افتخار است؛ افزود : به عنوان خانواده بزرگ ورزش در کنار هم در حال خدمت هستیم که این موضوع جای شکرگزاری دارد.

عالیشان به اهمیت شناسایی استعدادها اشاره و تصریح کرد : باید استعدادیابی درستی در نقاط مختلف استان صورت گیرد و اگر امکانات خوبی در اختیار استعدادها قرار گیرد می توانیم قهرمانان زیادی را در شهرها و روستاها کشف کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران با عنوان اینکه اگر جوانان ما سراغ ورزش بروند قطعا دچار آسیب‌ نمی شوند، ذکر کرد : باید برای جوانان برنامه ریزی درستی داشته باشیم.

او خواستار شرکت مدیران استان در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی شد و خاطرنشان کرد : سهم ورزش مازندران در فدراسیون های ورزشی خیلی کم است درصورتی که مازندران رتبه اول ورزش را در کشور دارد اما در رأس فدراسیون ها کسی را نداریم و پتانسیل آن را داریم که مدیران خوب ورزشی ما در رأس فدراسیون ها قرار گیرند.