سمینار «زندگی شاد» در آمل

حرف آنلاین:رئیس مرکز علمی کاربردی فولادین ذوب آمل(فذا) گفت: سمینار بزرگ «زندگی شاد» با حضور علیرضا آزمندیان بزرگترین سخنران انگیزشی در ایران دو‌شنبه 20 مردادماه سال‌جاری در آمل برگزار می‌شود. محمدباقر لیمویی بیان داشت: سمینار بزرگ «زندگی شاد» در این شهرستان برگزار می‌شود. وی ادامه داد: مرکز علمی کاربردی فولادین ذوب آمل(فذا) تاکنون توانسته از […]

حرف آنلاین:رئیس مرکز علمی کاربردی فولادین ذوب آمل(فذا) گفت: سمینار بزرگ «زندگی شاد» با حضور علیرضا آزمندیان بزرگترین سخنران انگیزشی در ایران دو‌شنبه 20 مردادماه سال‌جاری در آمل برگزار می‌شود.

محمدباقر لیمویی بیان داشت: سمینار بزرگ «زندگی شاد» در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مرکز علمی کاربردی فولادین ذوب آمل(فذا) تاکنون توانسته از چند وقت گذشته تاکنون برنامه‌های متنوع و سمینارهای علمی، پژوهشی و انگیزشی بزرگ با عناوین فرهنگی، هنری، علمی و پژوهشی را به سرانجام برساند که این برنامه‌ها با اقبال عمومی همراه بود.

این مسئول با اعلام اینکه با توجه به مشکلات، دغدغه‌ها و وضعیت اقتصادی زندگی‌های مردم دچار روزمره‌گی شده و شادی زیاد در برخورد خانواده‌ها به چشم نمی‌آید، گفت: انسان باید بداند که چگونه می‌توان با وجود مشکلات متعدد دست به ایجاد زندگی شاد، متنوع، با امید و پرنشاط زد که در این راه برگزاری دوره‌های آموزشی و سمینارها می‌تواند بسیار مفید، موثر و کارآمد باشد.

رئیس مرکز علمی کاربردی فولادین ذوب آمل(فذا) یادآور شد: سمینار «زندگی شاد» با همکاری این مرکز علمی کاربردی، کانون تبلیغاتی دیتا و موسسه فرهنگی و هنری خلاقان ویشار روز دو‌شنبه 20 مرداد از ساعت 16 تا 19 عصر در سالن همایش‌های اریکه آریایی دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه علیرضا آزمندیان بزرگ‌ترین سخنران انگیزشی ایران مدرس سمینار بوده و مطالب کارآمد و مفیدی را که در زندگی کاربرد دارند را بازگو می‌کند، تصریح کرد: علاقمندان، اساتید و دانشجویان برای شرکت در این سمینار می‌توانند با شماره 2233700 – 011 تماس بگیرند و یا بلیط سمینار را از کتاب‌فروشی شباویز، شهر کتاب و کانون تبلیغاتی دیتا تهیه کنند.

وی با اعلام اینکه طی یک ماه گذشته نیز سمینار بزرگ «ذهن برتر، خلاق و کارآفرین» در سالن همایش‌های مرکز علمی کاربردی فولادین ذوب آمل برگزار شد، گفت: در این سمینار که با هدف شناساندن قدرت‌ بی‌پایان مغز انسان، چگونگی دوری از آلزایمر، چگونگی به کار گرفتن مغز، قشرهای دوگانه آن، ذهن و راهکارهای انجام محاسبات سریع برگزار شد علاقمندان توانستند به اطلاعات خوبی دست پیدا کنند.

لیمویی یادآور شد: محمد سیدا مرد حافظه ایران که مدیر مؤسسه فرهنگی ذهن برتر و مسئولیت انجمن تقویت حافظه ایران را برعهده دارد و عضو انجمن تقویت حافظه آمریکا و عضو اتاق فکر سوئیس بوده و از بنیانگذاران روش‌های نوین یادگیری و حافظه برتر در کشور است، مدرس سمینار «ذهن برتر، خلاق و کارآفرین» بود.

این مسئول به برگزاری سمینار «کاربرد هوش مدیریتی در بازار و فروش» هم اشاره کرد و گفت: دکتر پرویز درگی استاد برجسته علم بازار، عضو هیئت موسس و مدیرعامل انجمن علمی بازاریابی ایران و مدیرعامل شرکت TMBA سخنران این نشست بودند.