سقوط نیسان پاترول به دره 200متری

رئیس پلیس راه استان از سقوط یک دستگاه خودرو نیسان پاترول با 6 سرنشین به عمق 200متری دره ای در منطقه بادابسرخبر داد. به گزارش حرف، سرهنگ “علیرضا قدمی” در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در منطقه بادابسر بخش “هزارجریب” شهرستان […]

رئیس پلیس راه استان از سقوط یک دستگاه خودرو نیسان پاترول با 6 سرنشین به عمق 200متری دره ای در منطقه بادابسرخبر داد.

به گزارش حرف، سرهنگ “علیرضا قدمی” در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در منطقه بادابسر بخش “هزارجریب” شهرستان نکا، بلافاصله ماموران انتظامی پاسگاه زارم رود به محل حادثه اعزام شدند .

سرهنگ قدمی، تصریح کرد: در این حادثه که بر اثر سقوط یک دستگاه خودرو نیسان پاترول با 6 سرنشین به عمق 200متری دره ای در منطقه بادابسر به وقوع پیوست 3نفر از سرنشینان این خودرو در دم جان باختند .

وی خاطر نشان کرد: سایر سرنشینان این خودرو نیز به علت جراحات وارده توسط عوامل امداد و نجات جاده ای به بیمارستان منتقل شدند .رئیس پلیس راه استان در خاتمه با بیان این که از عوامل اصلي بروز حوادث رانندگي و تلفات ناشي از آن ، سرعت غير مجاز و عدم توجه به جلو است به رانندگان توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ، پرهیز از عجله و شتاب و رعايت حق تقدم عبور، ضمن بالا بردن ضريب ايمني، فرهنگ اجتماعی خود را به نمايش بگذارند .