معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی سپاه؛

سردار حزنی؛ اجرای بیش از ۳۵هزار پروژه محرومیت‌ زدایی در مازندران

حرف آنلاین: معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران تا به امروز ۳۵ هزار و ۵۳۸ پروژه محرومیت‌زدایی را در مازندران اجرایی کرد.

سردار ضیاءالدین حزنی در آیین تجلیل از فعالان عرصه خدمت‌رسانی و محرومیت‌ زدایی در مازندران که در ساری برگزار شد، با اشاره به اینکه ظرفیت‌های مازندران بر چهره محروم آن سایه انداخته گفت: متاسفانه در این استان محرومیت‌های عمیقی وجود دارد که رفع آن نیازمند ورود جهادی مسئولان و سپاه است.

وی افزود: در حوزه محرومیت‌زدایی با بهره‌مندی از توان خیرین بدون نگاه صرفا زیباسازی، بازسازی، خانه‌سازی، مساجد و مدرسه سازی و غیره با هدف تقویت بعد اقتصادی باید گام برداشت.

سردار حزنی کاهش فاصله طبقاتی را مهم‌ترین رکن محرومیت‌زدایی اعلام و تاکید کرد: توزیع نابرابر منابع بیش از هرچیز دیگری موجب افزایش محرومیت‌هاست.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی سپاه اعلام کرد: خوشبختانه سپاه پاسداران موفق به اجرای ۲ هزار و ۸۷۸ پروژه عمرانی و ۳۲ هزار و ۶۶۰ پروژه غیرعمرانی و در مجموع ۳۵ هزار و ۵۳۸ پروژه محرومیت‌زدایی و تعهد اعتباری ۶۸۶ میلیارد و ۷۵۹ میلیون تومان شد که از این میزان ۹۷ درصد اعتبارات تحقق یافته است.