سایپا: چرا باید داور مازندرانی دیدار ما را قضاوت کند؟!

سرپرست تیم فوتبال سایپا  گفت: رقیب تیم سایپا در جدول لیگ برتر فوتبال، نساجی مازندران است و در اتفاقی عجیب داور مازندرانی برای دیدار ما انتخاب می کنند. حسین خوش نظر در خصوص اتفاقات دیدار این تیم مقابل پیکان در چارچوب رقابت های هفته بیست و سوم لیگ برتر بیان کرد: چیدمان کمیته و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال باید […]


سرپرست تیم فوتبال سایپا  گفت: رقیب تیم سایپا در جدول لیگ برتر فوتبال، نساجی مازندران است و در اتفاقی عجیب داور مازندرانی برای دیدار ما انتخاب می کنند.

حسین خوش نظر در خصوص اتفاقات دیدار این تیم مقابل پیکان در چارچوب رقابت های هفته بیست و سوم لیگ برتر بیان کرد: چیدمان کمیته و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال باید تصمیمات درستی را اتخاذ تا داوران خوبی را برای هر بازی انتخاب کنند. من هیچ وقت آخرت خودم را نمی‌فروشم، اما می‌گویم باید تدابیری اندیشیده شود و دپارتمان داوری باید طوری چیدمان کند که در هیچ بازی ای شائبه‌ به وجود نیاید.

او افزود: من درباره خورشیدی (داور دیدار پیکان و سایپا) حرفی نمی‌زنم. اما مقابل نساجی پنالتی واضح ما گرفته نشد. خطا‌های رخ داده در بازی ما را رصد کنید. برخی اتفاقات ما را مکدر می‌کند. چرا گل سالم فولاد آفساید اعلام شد؟ این‌ها مشکوک نیست؟ همه می‌دانند که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است. داور مازندرانی برای ما گذاشته اند و رقیب ما هم در جدول رده بندی نساجی مازندران است.

سرپرست سایپا در پایان خاطر نشان کرد: چیدمان داوری باید عوض شود. باشگاه سایپا به فوتبال و والیبال کشور خدمت کرده است و همچنان این کار را انجام می‌دهد. ما خواهان عدالت هستیم.