«سال‌های بنفش» منتشر شد

«سال‌های بنفش»، کتاب نقد و بررسی ۲۹۲۰ روز عملکرد دولت‌های یازدهم و دوازدهم در حوزه اقتصاد، توسط انتشارات نورعلم، روانه پیشخوان کتابفروشی‌ها شد. کتاب مذکور، در دو بخش بررسی عملکرد ۸ ساله دولت روحانی و ارائه راهکار به دولت سیزدهم متمرکز شده است. سال‌های بنفش، در ۲۳ فصل و ۵۲۵ صفحه با نگاهی آسیب‌شناسانه به کندوکاو در […]


«سال‌های بنفش» منتشر شد

«سال‌های بنفش»، کتاب نقد و بررسی ۲۹۲۰ روز عملکرد دولت‌های یازدهم و دوازدهم در حوزه اقتصاد، توسط انتشارات نورعلم، روانه پیشخوان کتابفروشی‌ها شد.

کتاب مذکور، در دو بخش بررسی عملکرد ۸ ساله دولت روحانی و ارائه راهکار به دولت سیزدهم متمرکز شده است.

سال‌های بنفش، در ۲۳ فصل و ۵۲۵ صفحه با نگاهی آسیب‌شناسانه به کندوکاو در چالش‌های موجود در اقتصاد کلان، بودجه، نظام مالیاتی، امنیت غذایی، خودرو و دیپلماسی اقتصادی و… و. پرداخته است.

در این بررسی آسیب شناسانه، نزدیک به ۱۰۰ اقتصاددان، پژوهشگر اقتصادی و مدیر سابق اجرایی با ارائه آمارهای عملکردی، هشت سال مدیریت دولت تدبیر را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل خود قرار داده‌اند.

ارائه نقشه راه به دولت سیزدهم، قسمت دیگر و هدف مهم و جذاب این کتاب بوده که در موضوعاتی همچون تنظیم بازار، صندوق‌های بازنشستگی، حمایت از اقشار آسیب پذیر، معدن، مسکن، ارز، بورس، نفت و گاز، برق، نظام سلامت و بیمه، معیشت کارگران و خصوصی سازی متمرکز شده است.

کتاب سال‌های بنفش در شمارگان یک هزار جلد به همت پایگاه خبری، تحلیلی نود اقتصادی، توسط انتشارات نورعلم طراحی، اجرا و تهیه شده است. علاقمندان برای خرید کتاب سال‌های بنفش می‌توانند از طریق زیر اقدام نمایند.

نشر نور علم: تهران – انقلاب- خیابان ۱۲ فروردین – پلاک ۲۹۰ – تلفن :۶۶۴۰۵۸۸۰ و ۶۶۹۵۷۰۲۱

فروشگاه: خیابان ۱۲ فروردین – پلاک ۲۹۰ – کتاب چرتکه و نور علم – ۰۹۱۲۲۰۷۹۸۴۹ – ۶۶۱۷۴۹۱۰

پخش: نشر قلم سینا – انقلاب – ۱۲ فروردین – ساختمان ۲۸۶ – طبقه اول واحد ۴

تلفن: ۶۶۹۵۷۰۲۱ و ۶۶۹۵۷۱۲۰

در صورت عدم دسترسی به کتاب‌های این انتشارات، از طریق تماس با ۰۹۱۲۳۳۳۴۲۲۹ کتاب‌ها با پست به تمام نقاط ایران ارسال می‌شود.