ساخت نخستین کورت شیشه‌ای شمال کشور

حرف آنلاین: وزیر جهان پدر ورزش اسکواش ایران امشب از روند فیزیکی عملیات ساخت نخستین کورت شیشه‌ای شمال کشور در این شهرستان بازدید کرد. شهردار آمل در حاشیه این بازدید اظهار کرد: فعالیت در عرصه‌های ورزشی جامعه را از آلوده شدن به بسیاری از معضلات اجتماعی و اعتیاد دور می‌کند. احمد امیرسلیمانی تصریح کرد: برای […]

حرف آنلاین:

وزیر جهان پدر ورزش اسکواش ایران امشب از روند فیزیکی عملیات ساخت نخستین کورت شیشه‌ای شمال کشور در این شهرستان بازدید کرد.

شهردار آمل در حاشیه این بازدید اظهار کرد: فعالیت در عرصه‌های ورزشی جامعه را از آلوده شدن به بسیاری از معضلات اجتماعی و اعتیاد دور می‌کند.

احمد امیرسلیمانی تصریح کرد: برای توسعه ورزش در این شهرستان با همکاری مسئولان برنامه‌های زیادی را در دستور کار داریم.

این مسئول با اعلام اینکه مسئولان فدراسیون اسکواش از روند عملیات اجرایی نخستین کورت شیشه‌ای شمال کشور در این شهرستان بازدید داشته، افزود: این مکان در پارک در حال ساخت لیلیوم واقع در بلوار شیخ‌ فضل‌الله نوری طراحی شده است که در کمتر از یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی یادآور شد: شهرداری این شهر فردا یک‌شنبه برای ساخت نخستین کورت شیشه‌ای شمال کشور در آمل با مسئولان ارشد فدراسیون اسکواش قرارداد همکاری امضا می‌کند.

شهردار آمل  در پایان گفت: برای این منظور با وزیر جهان، پدر ورزش اسکواش ایران مذاکراتی داشتیم و قرار است این قرارداد همکاری با حضور یکی از نمایندگان فدراسیون اسکواش به امضا درآید./فارس