زنگ انقلاب در مدارس سوادکوه

پل سفید – خبرنگار حرف: این مراسم نمادین با حضور فرماندار ،شهردار ،اعضای شورای شهر و روسای ادارات اغاز شد. بعد از قرائت قرآن و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی همراه با خواندن سرود ملی زنگ انقلاب توسط پدرشهید هشت سال دفاع مقدس شهید فهیمی به صورت نمادین نواخته شد. امیرنژاد سرپرست […]

پل سفید – خبرنگار حرف: این مراسم نمادین با حضور فرماندار ،شهردار ،اعضای شورای شهر و روسای ادارات اغاز شد. بعد از قرائت قرآن و به اهتزاز در آمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی همراه با خواندن سرود ملی زنگ انقلاب توسط پدرشهید هشت سال دفاع مقدس شهید فهیمی به صورت نمادین نواخته شد. امیرنژاد سرپرست آموزش و پرورش در این مراسم با بیان اینکه روز۱۴ بهمن انقلاب اسلامی به نام روز جوانان و خودباوری و پیشرفت علمی نامگذاری شده است، گفت: اهداف آموزش و پرورش مدرسه محوری می باشد و امروز دانش‌آموزان این مدرسه برنامه خودجوش را اجرا کرده اند و ما شاهد پیشرفت های علمی در سطح کشور ،استان و شهرستان را شاهد هستیم.

در ادامه این مراسم فرماندار سوادکوه نیز هدف از برگزاری این مراسم ها را شناساندن اهداف و دستاوردهای انقلاب و امام دانست و بر شناخت نگاه امام و ابعاد شخصیتی ایشان در حوزه های مختلف تاکید کرد و افزود‌: باید بدانیم که در جمهوری اسلامی چه اتفاقاتی رقم خورده است.عبدالجواد توحیدی توکل به خدا، ولایت و دین  را سه عامل اساسی در پیروزی انقلاب برشمرد و گفت: در این پیروزی قشرهای مختلف از جمله علماء ،مراجع بزرگ تقلید ،نخبگان ،بازاریان ،دانشجویان و دانش آموزان حضور داشته اند. بازاریان کسانی بودند که هیچ چشم داشتی از انقلاب نداشتند و زمانی که درک کردند حکومت شاهنشاهی برای آینده فرزندان این کشور ضرر دارد در صحنه های مختلف حضور پیدا کردند.در پایان این مراسم نمایشگاه دست‌سازهای دانش آموزان سوادکوه در مدرسه حاج قنبری افتتاح شد.