زمزمه غیبت برخی ستارگان کشتی در رقابت‎های انتخابی تیم ملی!

مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در حالی از امروز چهارشنبه در تهران آغاز می‌شود که زمزمه‌هایی از غیبت برخی ستارگان به گوش می رسد. به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا و مسابقات جهانی مجارستان، […]

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی‌‌آزاد

مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در حالی از امروز چهارشنبه در تهران آغاز می‌شود که زمزمه‌هایی از غیبت برخی ستارگان به گوش می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا و مسابقات جهانی مجارستان، از امروز چهارشنبه به مدت ۳ روز در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود.

این در حالیست که گفته می شود برخی از ستارگان کشتی آزاد و فرنگی ممکن است بنا به دلایلی در رقابتهای انتخابی به میدان نروند. البته غیبت برخی از آزاد و فرنگی‌کاران نامدار از مدتها پیش موجه بوده و آسیب دیدگی و مصدومیت، مانع از حضورشان در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی شده است. اما برخی دیگر از مدعیان نامدار به رغم آمادگی مطلوب و بالا در نظر دارند در این مسابقات به میدان نروند و در واقع با حضور در تک دیدارهای انتخابی با نفرات برتر اوزان خود در این مسابقات به تیم ملی برسند.

آنچه مسلم است غیبت این ستارگان طی روزهای اخیر و با توجه به برنامه و زمانبندی مسابقات انتخابی مشخص خواهد شد و هنوز هیچ اظهار نظر قطعی از سوی این نفرات در خصوص حضور یا عدم حضورشان در این مسابقات مطرح نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه برگزاری مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه:

ساعت ۱۱ تا ۱۴: مسابقات مقدماتی اوزان ۵۷-۶۵-۷۴-۸۶-۹۲ کلیوگرم آزاد – ۶۰-۶۷-۷۷-۹۷-۱۳۰ کلیوگرم فرنگی(۱۰ وزن اول)

ساعت ۱۶ تا ۱۹: ادامه مسابقات مقدماتی ۱۰ وزن اول

پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه:

ساعت ۱۱ تا ۱۴: مسابقات مقدماتی اوزان ۶۱-۷۰-۷۹-۹۷-۱۲۵ کیلوگرم آزاد -۵۵-۶۳-۷۲-۸۲-۸۷ کیلوگرم فرنگی (۱۰ وزن دوم)

ساعت ۱۶ تا ۱۷: ادامه مسابقات مقدماتی ۱۰ وزن دوم

ساعت ۱۷ تا ۱۹: مسابقات فینال ۱۰ وزن اول

جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه:

ساعت ۱۵ تا ۱۷: ادامه مسابقات مقدماتی ۱۰ وزن دوم

ساعت ۱۷ تا ۱۹: مسابقات فینال ۱۰ وزن دوم