روسای جدید حوزه های قضایی نوشهر و کلاردشت معارفه شدند

با حضور رییس کل دادگستری استان مازندران ، ائمه جمعه  کلاردشت و نوشهر و مدیران شهرستانی روسای جدید حوزه های قضایی  نوشهر وکلاردشت معارفه شدند. به گزارش حرف آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی  تقوی فرد رییس کل دادگستری استان مازندران در آیین معرفی روسای جدید این حوزه های قضایی با اشاره به شان […]

image_2018_06_04-11_07_29_569_XkA

با حضور رییس کل دادگستری استان مازندران ، ائمه جمعه  کلاردشت و نوشهر و مدیران شهرستانی روسای جدید حوزه های قضایی  نوشهر وکلاردشت معارفه شدند.

به گزارش حرف آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی  تقوی فرد رییس کل دادگستری استان مازندران در آیین معرفی روسای جدید این حوزه های قضایی با اشاره به شان و جایگاه مهم قضاوت افزود: قضات جایگاه انبیاء و ائمه اطهارعلیه السلام است و از این جهت رسالت آنان در برخورد با افراد باید با نگاه عادلانه توام با آرامش باشد.

وی همچنین بیان داشت: قاضي مي تواند مسير سرنوشت افراد را تعيين کند و این مهم مستلزم آن است که قاضي نسبت به اهميت و حساسيت کارو جایگاه خود آگاه باشد.

این مقام قضایی بیان داشت: قاضی باید با یک قضاوت خوب و عادلانه حق را به حق دار بدهد و ظالم را در جای خود بنشاند که این عمل بسیار پسندیده و در نزد خدا بسیار با ارزش خواهد بود.

وی افزود: آنچه که معیار عمل قضاوت قرار گیرد حق و عدالت است و برای این منظور آشنایی با قرآن و معنویات راه رستگاری است.

رییس کل دادگستری استان با اشاره به شرایط کاری و اهمیت کار در دستگاه قضایی تاکید کرد : رعایت اصول رفتار حرفه ایی بسیار مهم است و باید با مردم  به خوبی رفتار کرده وبا صبر و حوصله جوابگو باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد ادامه داد : اقتدار به معنای عصبانیت نیست و میشود در عین حال با حفظ آرامش و متانت با اقتدار عمل کرد .

گفتنی است در این مراسم محمد ابراهیم یعقوبی حسنکلا  بعنوان رئیس دادگستری شهرستان کلاردشت منصوب و از زحمات  ابراهیم علیزاده نیکو قدر دانی شد

همچنین ابراهیم علیزاده نیکو به عنوان رییس جدید دادگستری شهرستان نوشهر منصوب و از زحمات حجت الاسلام عرب خردمردی رییس قبلی این شهرستان قدردانی شد.