رمز موفقیت بسیج توکل برریسمان الهی است

بابل-خبرنگار حرف: فرمانده سپاه شهرستان بابل در اجلاس مجمع عالی بسیج شهرستان بابل در حسینیه شهداسپاه ناحیه ابرازداشت بسیج مظهر مردمسالاری دینی است و باید با بصیرت و مطالبه گر ی باتفکر افرادی که در حال دلسرد کردن انقلاب می باشند مبارزه کند . به گزارش حرف، سرهنگ رمضانی یادآورشد: بسیج در تمام عرصه های […]

1471082
بابل-خبرنگار حرف: فرمانده سپاه شهرستان بابل در اجلاس مجمع عالی بسیج شهرستان بابل در حسینیه شهداسپاه ناحیه ابرازداشت بسیج مظهر مردمسالاری دینی است و باید با بصیرت و مطالبه گر ی باتفکر افرادی که در حال دلسرد کردن انقلاب می باشند مبارزه کند .
به گزارش حرف، سرهنگ رمضانی یادآورشد: بسیج در تمام عرصه های مختلف سخت و اقتصادی ودر حوزه های گوناگون و گاهی اوقات جلوتر از بسیاری از کشورهایی که مدعی هستند خوب درخشیده است .
فرمانده سپاه بابل بیان داشت: کسانی که مدعی هستند که انقلاب در خطر افتاده است حرف عالمانه ای نزدند زیرا از ابتدا پیدایش تا به حال انقلاب در دوران مختلف در خطرات گوناگونی چون جنگ های تحمیلی ونرم مورد تهدید قرار گرفته است و این بسیجیان بوده اند که از دل مردم در تمام دوران توانسته است سربلند از جنگ های تحمیل شده بیرون بیایند .
رمضانی عنوان داشت : دشمن هیچ گاه نمی تواند این انقلاب را از حرکت بازدارد هرچند که بتواند با بحث های گوناگون اقتصادی و معیشتی حرکت این انقلاب را کند تر نماید ولی نمی تواند آن را از حرکت باز دارد.
وی افزود:مسئولینی که ظرفیت درونی را ندیده می گیرند وبا اتکا به ظرفیت غربی ها در حال اداره کشور می باشند بدانند که راه به جایی نخواهند برد زیرا بسیجیان سرافرازبرای حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه ولایت از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و باید از تدابیر نخبه گان بسیجی در تمامی عرصه ها استفاده نمود تا بتوانیم پیشرفت های خوبی را به دست آوریم .
فرمانده سپاه شهرستان بابل ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان نماد امید در تمام کشورها بوده است و باید این امید در جامعه با توکل به خدادر حال پیشروی باشد.وی درپایان ابراز داشت: آن چیزی که می تواند ما را در این بحره زمانی در برابر دشمنان اسلام پیروز گرداند اتحاد و همدلی و استفاده از نخبگان با بصیرت و اتکا به ظرفیتهای درونی می باشد.