رضا صادقی: در شمال کشور بهترین اجراها را داشتم

حرف آنلاین:موسیقی یکی از ابزار آرامش‌بخش روح بوده، ناخودآگاه بیشتر مردم به موسیقی علاقه‌مند بوده، عشق می‌ورزند و حتی به گفته پژوهشگران و کارشناسان یکی از مهم‌ترین راه‌های تقویت حافظه موسیقی است. شب گذشته هم در آمل شب موسیقی بود، یکی از شب‌های به‌یادماندنی، خاطره‌انگیز و زیبا برای هنردوستان و علاقه‌مندان به فرهنگ، هنر، اندیشه […]

حرف آنلاین:موسیقی یکی از ابزار آرامش‌بخش روح بوده، ناخودآگاه بیشتر مردم به موسیقی علاقه‌مند بوده، عشق می‌ورزند و حتی به گفته پژوهشگران و کارشناسان یکی از مهم‌ترین راه‌های تقویت حافظه موسیقی است.

شب گذشته هم در آمل شب موسیقی بود، یکی از شب‌های به‌یادماندنی، خاطره‌انگیز و زیبا برای هنردوستان و علاقه‌مندان به فرهنگ، هنر، اندیشه و موسیقی بود.

شبی که در آن یکی از خوانندگان خوب ایران میهمان شهر هنرپرور و هنردوست هزارسنگر بود تا بار دیگر مردم با شور و هیجان وصف‌ناشدنی خود بگویند، گوش دهند و لذت ببرند.

رضا صادقی خواننده مشهور، نامی و جنوبی کشورمان در جدیدترین کنسرت خود به همراه گروه حرفه‌ای مشکی‌پوشان میهمان مردم خون‌گرم خطه شمال و استان مازندران بودند.

مشکی‌پوشان با همکاری موسسه ندای چنگ تهران و موسسه فرهنگی هنری باربد آمل میهمان نگاه آملی‌ها بوده و در دو سانس آهنگ‌های به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز مردم را که با آن یادگاری‌های زیادی در اذهان دارند را به روی صحنه بردند.

قطعات جدید و کارهای خاطره‌انگیز اجرایی از مجموعه‌های متفاوت رضا صادقی و مشکی‌پوشان نظیر مشکی رنگ عشقه، بانوی من، دوست دارم خدا، چکمه آهنی، تو بخندی، یک آهنگ بندری و قطعات شاد و دیگر قطعات توانست علامندان مزندرانی را راضی روانه منازل‌شان کند.

البته نباید فراموش کرد که شور، علاقه و اشتیاق وصف‌ناپذیر مردم آمل به موسیقی، هنر و فرهنگ با توجه به فعالیت آموزشکده‌های هنری مختلف که نتیجه آن تحویل بزرگان عرصه‌های موسیقی، خوانندگان، نوازندگی و سازهای متفاوت به عرصه موسیقی کشور طی چند سال گذشته بیشتر شده و بیشتر افراد را در این زمینه به برخی مسائل آشنا ساخته است.

وجود کنسرت‌های بزرگی همانند اجرای به یادماندنی اساتیدی همچون سالار عقیلی، مازیار فلاحی، استاد علیزاده، شهرام ناظری، مرحوم استاد لطفی، خسرو علیزاده و هنرنمایی مجید درخشانی استاد بزرگ تار و سه تار ایران توانسته از گذشته فضا را برای ارائه هنر بیش از گذشته آماده کند.

اجرای مردان مشکی‌پوش در آمل از ساعت 19 در سانس نخست آغاز شده و در ساعت 23 و 30 دقیقه در سانس دوم پایان یافت که در آن شور، هیجان و خاطره موج می‌زد.

رضا صادقی در پایان کنسرت در آمل با توجه به اینکه در جمع مردم علاقه‌مند به موسیقی و علاقه‌مندانش قرار داشت، با خبرنگار ما نیز به صحبت مشغول شد و به تعدادی از سئوالات پاسخ گفت.

وی با اشاره به میزان علاقه‌مندی‌اش در مورد اجرای کنسرت در آمل نسبت به دیگر شهرهای کشور که اجرای بیشماری را در آن به روی صحنه برده است، بیان داشت: پس از اجرای کنسرت در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز و همچنین اجرا در نمایشگاه بین‌المللی سالن میلاد تهران به مازندران آمدم.

وی افزود: همه مردم کشورم به من لطف دارند، بسیار ابراز علاقه و احساسات می‌کنند و به دلیل این همه محبت از همه‌شان تشکر دارم.

صادقی اضافه کرد: همیشه در شمال کشور نیز بهترین اجراها را داشتم و مردم آمل هم در همه جا به من لطف داشتند، از آنها فقط خوبی دیدم و از تک‌تک‌شان ممنونم.

این خواننده کشورمان در پاسخ به خبرنگار ما در مورد تک‌آهنگ، آلبوم و کارهای جدیدی که در آینده مردم از رضا صادقی شاهد خواهند بود، اذعان داشت: به زودی یک کار را روانه بازار می‌کنم که البته کاری مشترک است.

خواننده 35 ساله و بندرعباسی موسیقی کشورمان در بیان مشخصات این آهنگ تصریح کرد: این کار را برای برنامه پربیننده «امروز هنوز تموم نشده» که از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود آماده کردیم که با صدای من و شهاب رمضان پخش می‌شود.

به گفته رضا صادقی، این آهنگ که برای تولید یک تیتراژ تلویزیونی است، تا سه روز دیگر منتشر می‌شود که امیدوارم همانند کارهای دیگرم با رضایت و خشنودی مردم همراه باشد.

این آهنگ «راحتم کن از تنهایی» نام داشته که با هم‌خوانی «رضا صادقی» و «شهاب رمضان» در تیتراژ تلویزیونی برنامه پربیننده «امروز هنوز تموم نشده» که از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود، منتشر می‌شود.

«راحتم کن از این تنهایی» با ترانه‌ای از سید محمد کاظمی، ملودی شهاب رمضان و تنظیم فرشاد فارسی انتشار می‌یابد./گزارش رقربانعلی مسافر