رسیدگی به وضعیت خانواده‌های شهدا وظیفه همگان است

حرف آنلاین: قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه همه دستگاه های کشور باید برای رفع امور ایثارگران و خانواده های معظم شهدا پای کار باشند، گفت: رسیدگی به وضعیت خانواده‌های شهدا از باب شکر است و امیدواریم بتوانیم به وظایف خود در این حوزه به درستی عمل کنیم. «امیرحسین قاضی زاده هاشمی» امروز(۴اسفند) در دیدار […]

حرف آنلاین: قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه همه دستگاه های کشور باید برای رفع امور ایثارگران و خانواده های معظم شهدا پای کار باشند، گفت: رسیدگی به وضعیت خانواده‌های شهدا از باب شکر است و امیدواریم بتوانیم به وظایف خود در این حوزه به درستی عمل کنیم.

«امیرحسین قاضی زاده هاشمی» امروز(۴اسفند) در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی»نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه حضور مدیران عالی در میدان خدمت ماموریت اصلی دولت سیزدهم است، اظهار کرد: برای حضور در یادواره سرداران و ۳۱۳شهید گردان حمزه سیدالشهدا(ع)لشکر عملیاتی ۲۵کربلا که به میزبانی مردم شهرستان تنکابن برگزار می شود به مازندران سفر کرده است.
 
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری میزخدمت با حضور مدیران کل ستادی و معاونین در استان مازندران خبر داد و افزود: شورای عالی ترویج ایثار و شهادت نیز فردا صبح از زاویه پیگیری مسائل ایثارگران در دستگاه های اجرایی با ریاست استاندار مازندران برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه بازدید از مراکز توانبخشی و آسایشگاهی و اقتصادی(مجموعه زربال آمل) نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: تکریم خانواده های محترم شهدا، ایثارگران و جانبازان را نیز مورد توجه داریم.
 
قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه جامعه ایثارگر جامعه ای قابل احترام است، اذعان کرد: به فرموده رهبری بنیاد شهید دستگاه عصمت و طهارت است.
 
وی یادآورشد:‌همچنین امام راحل فرمودند: بنیاد شهید افضل  نهادهاست چرا که شهید افضل افراد است.
 
قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه همه دستگاه های کشور باید برای رفع امور ایثارگران و خانواده های معظم شهدا پای کار باشند، گفت: امید است مدیران استانی و شهرستانی در این خطه از شمال کشور برای تحقق ماموریت های بنیاد شهید و امورایثارگران از حمایت های تمامی دستگاه ها و نهاد ها بهره مند شوند.
 
وی با اشاره به برجستگی های استان مازندران و پیشینه ولایت مداری مردمان این دیار در تاریخ انقلاب اسلامی، برخورد با منافقان، دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم خاطرنشان شد: رسیدگی به وضعیت خانواده‌های شهدا از باب شکر است و از خداوند متعال خواستاریم تا بتوانیم به وظایف خود در این حوزه به درستی عمل کنیم./شبستان