دکتر محمدرضا میرزایی مدیرکل بیمه سلامت مازندران مطرح کرد:

 رسالت بیمه سلامت، کمک به تأمین هزینه‌های درمانی و حمایت از مردم

حرف آنلاین : مدیرکل بیمه سلامت مازندران با تأکید بر اجرای رسالت اصلی بیمه سلامت گفت: بیمه سلامت به دنبال کمک به تأمین منابع برای کاهش هزینه‌های مردم در حوزه‌های بهداشت و درمان است.

دکتر محمدرضا میرزایی بابیان این‌که بیمه سلامت با نهایت توان برای کاهش هزینه‌های درمانی از جیب مردم تلاش می‌کند گفت: وزارت بهداشت نیز در رسالت و هدف ارزشمند بیمه سلامت هم مسیر و هم‌ قدم است و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا تعرفه‌های بیمه‌ای فشار را از روی دوش مردم برداشته و کیفیت خدمات نیز افزایش پیدا کند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت اجرای صحیح نظام ارجاع خاطرنشان کرد: باید تدابیری اندیشیده شود که نظام ارجاع از کوچک‌ترین مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت تا بیمارستان‌های تخصصی و فوق تخصصی به‌درستی عملی شود که این مهم هم بار و فشار هزینه‌ای را از روی بیمه کم می‌کند و هم از سوی دیگر تشخیص و درمان برای عموم مردم به‌درستی صورت می‌گیرد و خللی در سیستم سلامت پیش نخواهد آمد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران تصریح کرد: در راستای بهبود عملکرد نظام ارجاع، معاونت درمان و معاونت بهداشت وزارت بهداشت اقدامات راهبردی بسیار خوبی انجام داده‌اند.

دکتر محمدرضا میرزایی اظهار کرد: از دیدگاه کارشناسی، خرید راهبردی خدمات توسط بیمه سلامت از اولویت‌های مهم عملکردی در این سازمان است و در تلاش هستیم با همفکری و هم‌افزایی در عملکرد، این مسیر را مساعد ساخته تا هزینه‌های بیمه سلامت نیز کاهش پیدا کند و از سوی دیگر کیفیت خدمت‌رسانی به عموم مردم کشور افزایش یابد.