لیگ دسته یک

رایکا به مصاف استقلال اهواز می‌رود

حرف آنلاین: هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، فردا دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود که در یکی از دیدار‌های این هفته، تیم رایکا بابل از ساعت ۲۰:۳۰ فرداشب در اهواز به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت. رایکا که هفته قبل پس از چندین ماه خانه به […]

حرف آنلاین: هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، فردا دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود که در یکی از دیدار‌های این هفته، تیم رایکا بابل از ساعت ۲۰:۳۰ فرداشب در اهواز به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.

رایکا که هفته قبل پس از چندین ماه خانه به دوشی و بازی در ورزشگاه سیمرغ در ورزشگاه هفتم تیر بابل به مصاف قشقایی شیراز رفت موفق به برتری ۲ بر ۰ مقابل مهمانش شد و پس از چند هفته موفق به چشیدن طعم شیرین پیروزی شد.

شاگردان پیروز قربانی با برد شیرین هفته گذشته ۲۴ امتیازی شده و به ادامه مسابقات امیدوار شدند.

بازی رفت در سیمرغ با نتیجه ۲ بر ۱ به سود استقلال تمام شد و رایکا فردا برای جبران شکست دور رفت راهی اهواز شده است.
تیم استقلال خوزستان که با ۳۵ امتیاز در رده ششم جدول جای دارد امید زیادی برای رسیدن به بالای جدول و صعود به لیگ برتر ندارد، اما آن‌ها همه تلاش خود را می‌کنند تا در صف مدعیان باشند.

کوبل داوری دیدار دو تیم رایکا بابل و استقلال خوزستان اعلام شد. این دیدار را امید جمشیدی سوت خواهد زد. جمشیدی را در امر قضاوت بهروز عالمی و محسن دوستان همراهی خواهند کرد و حامد رنجبر نیز داور چهارم این بازی خواهد بود. همچنین مهدی پاکزاد نیز بر امر داوری این بازی نظارت خواهد داشت.

اما مهمترین بازی این هفته را تیمهای مملوان بندر انزلی و مس کرمان تیمهای اول و دوم جدول باید برگزار کنند. بازی که حساسیت زیادی برای دو تیم دارد.

*برنامه هفته ۲۶ لیگ دسته یک آزادگان:
دوشنبه ۲۹ فروردین

مس شهر بابک – شاهین شهرداری بوشهر
ساعت ۲۰:۰۰
ویستاتوربین تهران – قشقایی شیراز
۲۰:۱۵
شهرداری آستارا – شهرداری همدان
۲۰:۳۰
شمس آذر قزوین – ماشین سازی تبریز
۲۰:۳۰
استقلال خوزستان – رایکا بابل
۲۰:۳۰
پارس جنوبی جم – سایپا
۲۰:۳۰
*سه شنبه ۳۰ فروردین
خوشه طلایی ساوه – استقلال ملاثانی
۲۰:۳۰
خیبر خرم آباد – آرمان گهر
۲۰:۳۰
*دوشنبه ۵ اردیبهشت
مس کرمان – ملوان انزلی
ساعت ۲۰/ صداوسیما