راه‌اندازی پروازهای فوق‌العاده نوروزی در مازندران

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: شرکت‌های هواپیمایی طی ایام نوروز پروازهای فوق‌العاده را در دستور کار خود قرار می‌دهند. به گزارش حرف آنلاین، سعدالله وطن‌خواه اظهار کرد: فرودگاه‌های مازندران برای استقبال از مسافران نوروزی و ارائه خدمات مطلوب برنامه‌های مختلفی را در دستور کار خود دارد. وی به برگزاری جلسات هماهنگی با ایرلاین‌ها و عوامل فرودگاهی […]

Aircraft landing on runway

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: شرکت‌های هواپیمایی طی ایام نوروز پروازهای فوق‌العاده را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

به گزارش حرف آنلاین، سعدالله وطن‌خواه اظهار کرد: فرودگاه‌های مازندران برای استقبال از مسافران نوروزی و ارائه خدمات مطلوب برنامه‌های مختلفی را در دستور کار خود دارد.

وی به برگزاری جلسات هماهنگی با ایرلاین‌ها و عوامل فرودگاهی اشاره کرد و گفت: آراستگی محیطی، نمایشگاه‌های مختلف، غرفه‌های مختلف کودکان، توزیع بروشورهای گردشگری و استقبال از نخستین پرواز نوروزی نیز در دستور کار ما قرار دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران ادامه داد: تجهیزات فنی کمک‌ناوبری بررسی کردیم تا آمادگی لازم برای استقبال از مسافران نوروزی در دستور کار ما قرار دارد.

وطن‌خواه با تأکید بر اینکه در ایام نوروز شرکت‌های هواپیمایی پروازهای فوق‌العاده را در دستور کار خود قرار می‌دهند، خاطرنشان کرد: منتظر اعلام برنامه‌ها از سوی شرکت‌ها هستیم.

وی درباره افزایش پروازها به‌مناسبت نوروز در مازندران بیان کرد: افزایش پرواز عتبات را داریم و در صورت افزایش پروازهای داخلی اطلاع‌رسانی لازم صورت می‌گیرد./فارس