راه‌اندازی سامانه پیامکی پلیس ۱۱۰ در مازندران 

حرف آنلاین: رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان مازندران از راه‌اندازی سامانه پیام کوتاه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برای افرادی که قادر به ارتباط کلامی نیستند، خبر داد.  سرهنگ”سید محسن جعفری” با اعلام این خبر، بیان کرد: همزمان با سراسر کشور، سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ در استان مازندران افتتاح شد. وی با اشاره به اینکه […]

حرف آنلاین: رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان مازندران از راه‌اندازی سامانه پیام کوتاه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ برای افرادی که قادر به ارتباط کلامی نیستند، خبر داد. 

سرهنگ”سید محسن جعفری” با اعلام این خبر، بیان کرد: همزمان با سراسر کشور، سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ در استان مازندران افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه پلیس به افرادی که مشکل صحبت، شنیدن و یا گویش دارند با افتتاح سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ خدمت رسانی خواهد کرد، افزود: هم استانی های عزیز می توانند به صورت شبانه روز با این سامانه در حوزه های مختلف فوریت های پلیسی، بررسی اطلاعاتی، راهنمایی و ارشاد خدمات دریافت کنند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه پلیس در راستای افزایش خدمات رسانی به مردم، توسعه و هوشمندسازی برنامه های خود به تازگی اقدام به راه اندازی سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ کرده است، اظهار کرد: با استناد به گزارش انجمن حمایت از افراد با افت شنوایی، قریب به ۲ درصد از جامعه را افراد ناشنوا یا با افت شنوایی تشکیل می دهند که به دلیل ناتوانی و مشکلات کلامی، قادر به برقراری تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی نیستند که خوشبختانه با رونمایی از سامانه پیام کوتاه این امکان فراهم شده که این افراد با پلیس در ارتباط باشند.

جعفری در خصوص قابلیت های سامانه پیام کوتاه ۱۱۰ خاطر نشان کرد: شهروندان مازندرانی که تمایل به ارسال پیامک به این سامانه دارند، ابتدا پیش شماره ۱۱۰ و سپس کد استان محل سکونت (کد مازندران ۱۱۰۱۱-۱۱)  را وارد و سپس درخواست خود را به همراه آدرس و نشانی مورد نظر مطرح کنند./ایسنا