راه‌اندازی سامانه راهنمای خدمات سلامت نوروزی در مازندران

حرف آنلاین: دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد که همزمان با آغاز سفرهای نوروزی به این استان سامانه راهنمای خدمات سلامت نوروزی برای دسترسی آسان‌تر مسافران به مراکز درمانی استان راه‌اندازی شده است. روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران آدرس این سامانه را maz۱۴۰۱.ir معرفی کرد و از مهمانان و مسافران نوروزی و شهروندان مازندرانی خواست تا در […]

حرف آنلاین: دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد که همزمان با آغاز سفرهای نوروزی به این استان سامانه راهنمای خدمات سلامت نوروزی برای دسترسی آسان‌تر مسافران به مراکز درمانی استان راه‌اندازی شده است.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران آدرس این سامانه را maz۱۴۰۱.ir معرفی کرد و از مهمانان و مسافران نوروزی و شهروندان مازندرانی خواست تا در صورت نیاز به اطلاعات شماره تلفن، آدرس و نقشه مراکز واکسیناسیون، آزمایشگاه‌های تشخیصی، مراکز منتخب کووید، کشیک دندان‌پزشکی، داروخانه‌ها، بیمارستان‌ها و بسته‌های آموزشی به این سامانه مراجعه کنند.

دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکید کرده است که این اقدام به منظور ارائه خدمات مطلوب و معرفی مراکز ارائه دهنده خدمات بهداشتی درمانی در سطح استان راه‌اندازی شده است تا در نخستین سفر نوروزی پس از شیوع کرونا مسافران و شهروندان تعطیلات آرامی را پشت سر بگذارند.

موج سفرهای نوروزی مازندران از چند روز قبل شروع شد و طبق برآوردهای اولیه احتمالا این طی ۲۰ روزه تعطیلات روزهای پایانی اسفند ۱۴۰۰ و نیمه اول فروردین ۱۴۰۲ بیش از ۲۰ میلیون گردشگر و مسافر وارد این استان خواهد شد  . 

 ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران که از سال ۱۳۹۸ و با آغاز دوران کرونایی جلسه‌ای تشکیل نداده بود، روز پنجشنبه ۲۶ اسفند پس از ۲۳ ماه وقفه برای نخستین بار به منظور برنامه‌ریزی برای سفرهای نوروز ۱۴۰۱ از سر گرفته شد.

طبق گزارش‌های رسمی ملی، مازندران مهم ترین مقصد مسافران نوروزی محسوب می‌شود./ایرنا