راهپیمایی مردم مازندران علیه آشوبگران و اغتشاشگران + فیلم

حرف آنلاین: مردم ولایتمدار استان مازندران با راهپیمایی بعد از نماز جمعه اول مهرماه، نسبت به اقدامات اخیر آشوب طلبان اعتراض کردند.

مردم شهرهای مختلف استان مازندران با راهپیمایی سراسری هر نوع هنجارشکنی و هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن مجید و پیامبر اعظم (ص) از سوی اغتشاشگران را محکوم کردند.

مردم در این راهپیمایی ضمن اعلام انزجار از گروهک های تروریستی و حامیان غربی آنان، با آرمان های انقلاب اسلامی و امام و شهدا عهدی دوباره بستند.

شهروندان شهرهای مختلف استان مازندران بار دیگر با صفوف به هم پیوسته و حضور گسترده در راهپیمایی بصیرت کم نظیر خود در تشخیص اتفاقات سیاسی و ضدامنیتی اخیر به بهانه فوت مرحوم مهسا امینی را به نمایش گذاشتند.

اقشار مختلف مردم انقلابی توهین به مقدسات، شهادت ماموران انتظامی و شهروندان از سوی مزدوران تروریست را محکوم کردند و خواستار برخورد نهادهای امنیتی و قضایی با عوامل اتفاقات اخیر شدند.

تجلی و شکوه حضور مردم در راهپیمایی سراسری نشان داد که ملت ایران با اغتشاش و هنجارشکنی مزدوران گروهک های تروریست و منافقین مخالف هستند و پای آرمان های جمهوری اسلامی با تمام مشکلاتی که وجود دارد، ایستاده اند.

مسولان استان از جمله آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران، حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران نیز در کنار مردم در این راهپیمایی دشمن شکن در ساری مرکز استان حضور داشتند.