رئیس این دانشگاه یک رکورد شکن است!

حرف آنلاين: خبرهای دریافتی از یک دانشگاه حکایت ازآن دارد که رئیس این دانشگاه در عزل و نصب ها یک  رکورد از خود به جای گذاشت! بر اساساخبار منتشره از خبرگزاری دانشجو، سرپرست دانشگاه مازندران که در آخرین دقایق سال 92 از سوی وزیر علوم منصوب شد،  طی سه ماه بیش از 25 مدیر و […]

حرف آنلاين: خبرهای دریافتی از یک دانشگاه حکایت ازآن دارد که رئیس این دانشگاه در عزل و نصب ها یک  رکورد از خود به جای گذاشت!

بر اساساخبار منتشره از خبرگزاری دانشجو، سرپرست دانشگاه مازندران که در آخرین دقایق سال 92 از سوی وزیر علوم منصوب شد،  طی سه ماه بیش از 25 مدیر و معاون را عزل کرد.  حجت الاسلام دکتر اصغری طی احکام جداگانه‌ای رؤسای دانشکده علوم انسانی و اجتماعی و تربیت‌بدنی و علوم ورزشی را تغییر داد. وی هر 3 روز یک مدیر را تغییر داده است.البته تغییر معاونین و مدیران حق هر رئیس دانشگاه است؛ اما این تغییرات زمانی توجیه پیدا می‌کند که براساس ویژگی‌های علمی باشد و نه نگاه سیاسی.  تغییرات اگر بر اساس شاخصه های علمی و عملی در کنار اوصافی چون انقلابی بودن و اهل بصیرت به شمار آمدن باشد آنگاه دانشگاه و دانشگاهیان نتیجه اش را خواهند دید. دخالت صفر تا صد دغدغه سیاسی در عزل و نصب ها بدون توجه به کارامدی نه تنها فایده ای نداشته بلکه آسیب های جدی  به همراه خواهد داشت.