رئیس اداره ثبت اسناد و املاک منطقه 3 ساری معرفی شد

طی مراسمی با حضور خواجه وندی معاون املاک و صادقی معاون اسناد اداره کل حسین روحانی به عنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد واملاک منطقه 3معرفی شد. به گزارش حرف، در این مراسم که با حضور کارکنان مناطق و رئیس اداره ثبت اسناد و املاک ساری برگزار شد خواجه وندی و صادقی برای روحانی در […]

5
طی مراسمی با حضور خواجه وندی معاون املاک و صادقی معاون اسناد اداره کل حسین روحانی به عنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد واملاک منطقه 3معرفی شد.
به گزارش حرف، در این مراسم که با حضور کارکنان مناطق و رئیس اداره ثبت اسناد و املاک ساری برگزار شد خواجه وندی و صادقی برای روحانی در سمت جدید آرزوی موفقیت کردند و خواستار همکاری و تعامل مناطق 1 تا 3 اداره ثبت اسناد و املاک ساری با رئیس جدید شدند .
خواجه وندی معاون املاک اداره کل در این مراسم با اشاره به انجام پایان عملیات آرشیو پرونده های ثبتی و 3 ناحیه شدن در اداره ثبت اسناد و املاک ساری در سال جاری اظهار داشت گذر از این 2 آزمون بزرگ نیاز به همت،تعامل و تلاش مضاعف همه کارکنان ادارات ثبت اسناد و املاک مناطق ساری دارد.
صادقی معاون اسناد اداره کل نیز ضمن تبین اهداف و سیاستهای ابلاغی سازمان ثبت اسناد و املاک خواستار اجرای دقیق برنامه های عملیاتی سازمان و توجه بیشتر به شاخص های عمومی و اختصاصی گردید.
در پایان این مراسم حکم ریاست حسین روحانی قرائت و به وی اهدا شد .گفتنی است روحانی با 29 سال سابقه پیش از این به سمت رئیس اداره ثبت اسناد و املاک جویبار مشغول فعالیت بوده است.