دیدار فرمانده انتظامی شهرستان آمل با خانواده شهید “حاجی زاده “

  فرمانده انتظامی شهرستان “آمل” در دیدار با خانواده معظم شهید” حمزه حاجی زاده”، گفت : شهدای انقلاب اسلامی کساني بودند که در برابر خالق خود متواضع و در مقابل استکبار چون کوه هايي راسخ ايستادند. به گزارش حرف آنلاین، “سرهنگ نعمت الله آزادی ” در این دیدار به مناسبت ایام نوروز و به منظور […]

 photo_2018-03-25_11-04-57

فرمانده انتظامی شهرستان “آمل” در دیدار با خانواده معظم شهید” حمزه حاجی زاده”، گفت : شهدای انقلاب اسلامی کساني بودند که در برابر خالق خود متواضع و در مقابل استکبار چون کوه هايي راسخ ايستادند.

به گزارش حرف آنلاین، “سرهنگ نعمت الله آزادی ” در این دیدار به مناسبت ایام نوروز و به منظور دلجویی از خانوده های معظم شهدا انجام شد،گفت: شهدا به همه ما آموختند که وقتي هدف تقرب به درگاه الهي باشد مي توان هم روزه گرفت و هم با زبان روزه جهاد کرد.

فرمانده انتظامی آمل تصریح کرد: حرکت در مسير شهدا و ادامه راه آنان در جامعه مهمترين تکليف و یک آرمان حقيقي برای ماست.

سرهنگ آزادی، حفظ اقتدار و امنيت جامعه ايماني را از راه های عمل به وصیت شهدا دانست و خاطر نشان کرد : شهداء با ايثار و فداکاري هاي مثال زدني خود در راه اعتلاي امنيت کشور کوشيدند و دراين راه با نثار خون خود جام شهادت را سر کشيدند تا پرچم امنيت در کشور پر افتخار ايران اسلامي هميشه در اهتزاز بماند.

وی افزود : شهداء از جايگاه و منزلت بالايي در نزد ملت ايران برخودار هستند و نيروي انتظامي پاسدار خون شهداء است وتلاش مي كند با خدمت صادقانه خود در راه ايجاد امنيت، بتواند گوشه اي از جانفشاني فرزندان اين آب وخاک را پاسخگو باشد.

ايشان در آخر افزودند : شهدا مايه افتخار،عزت و قوت قلب کارکنان پليس هستندو مهمترين پيام خون شهداء تداوم راه اسلام، حمايت از ولايت فقيه و حفظ آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.

وی در خاتمه ،ديدار با خانواده شهداء‌ را يک توفيق الهي دانست و گفت : این دیدار ها ضمن افزايش روحيه ، باعث ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه مي شود.