دومین مسابقه نقاشی “آب = زندگی”

مدیر روابط عمومی آب وفاضلاب شهری مازندران از برگزاری دومین نقاشی ” آب = زندگی” ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: این مسابقه در راستای رشد و پرورش خلاقیت، آشنایی با شیوه های مختلف صرفه جویی و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برگزار خواهد شد. به گزارش حرف،بهمن آذرمنش ضمن اعلام خبر بالا، افزود: […]

مدیر روابط عمومی آب وفاضلاب شهری مازندران از برگزاری دومین نقاشی ” آب = زندگی” ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: این مسابقه در راستای رشد و پرورش خلاقیت، آشنایی با شیوه های مختلف صرفه جویی و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف برگزار خواهد شد.
به گزارش حرف،بهمن آذرمنش ضمن اعلام خبر بالا، افزود: علاقمندان تا 30/8/97 فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه مسابقه به آدرس؛ ساری، بلوار خزر روبه روی دانشگاه ۲، ساختمان شماره ۲ آب و فاضلاب شهری مازندران، کد پستی ۷۶۴۴۷-۴۸۱۶۹ دفتر روابط عمومی آب وفاضلاب شهری مازندران ارسال نمایند.
مدیر روابط عمومی آب وفاضلاب شهری مازندران، با تاکید بر اینکه ارسال اصل نقاشی به همراه فرم شناسنامه تکمیل شده الزامی است، اظهار داشت: علاقمندان می توانند آثار خود را به صورت دیجیتالی و پرینت رنگی به همراه CD حاوی فایل اجرایی نیز ارسال کنند.وی، با بیان اینکه نقاشی های گروهی و یا کپی برداری شده از آثار دیگران مورد پذیرش قرار نمی گیرد، گفت: آثار در بسته بندی تخت و بدون تاخوردگی به همراه نشانی کامل پستی و شماره تماس ارسال شود.
آذرمنش تصریح کرد: موضوعات بخش کودک شامل؛ چگونه ممکن است آب آلوده شود؟- آب از کجا و چگونه به دست می آید؟- آب آلوده چه ضرری دارد؟ – چگونه می توان آب را نگهداری کرد؟ و چکار کنیم تا آب هدر نرود؟ می باشد.
وی ادامه داد: بخش نوجوانان نیز شامل موضوعاتی از جمله؛ در انجام چه مشاغلی به آب نیاز است؟- برای اینکه آب ها آلوده نشوند چه باید کرد؟ و با چه روشی از هدر رفت آب جلوگیری می کنید؟ است.
گفتنی است آثار برتر استانی به مسابقات کشوری راه می یابند.