دستگیری قاچاقچیان مکالمات اینترنتی در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری عوامل قاچاق مکالمات تلفنی اینترنتی (ترمینیشن) از سوی کارآگاهان پلیس فتا خبر داد. به گزارش حرف آنلاین، سردار سید محمود میرفیضی با اشاره به شناسایی و دستگیری عوامل قاچاق مکالمات تلفنی اینترنتی در استان، اظهار داشت: درپی مراجعه نماینده حقوقی شرکت مخابرات استان مبنی بر قاچاق مکالمات تلفنی […]

1395122117453489110246784

فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری عوامل قاچاق مکالمات تلفنی اینترنتی (ترمینیشن) از سوی کارآگاهان پلیس فتا خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین، سردار سید محمود میرفیضی با اشاره به شناسایی و دستگیری عوامل قاچاق مکالمات تلفنی اینترنتی در استان، اظهار داشت: درپی مراجعه نماینده حقوقی شرکت مخابرات استان مبنی بر قاچاق مکالمات تلفنی اینترنتی و عمل ترمینیشن توسط فرد یا افرادی ناشناس که خسارت شش میلیارد ریالی برای شرکت زیرساخت به همراه داشت رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و پس از چند روز کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی با شناسایی، یکی از متهمان به قاچاق مکالمات تلفنی اینترنتی در استان مازندران را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مازندران بیان داشت: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی، اعلام کرد که سیم کارت های خریداری شده را به فردی دیگر تحویل داده و در ادامه تحقیقات، متهم اصلی پرونده نیز در استان “تهران” شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی، دستگیر شد.

میرفیضی با بیان اینکه هشت هزار عدد سیم کارت و تجهیزات پیشرفته الکترونیکی از مخفیگاه متهم کشف شده است، تصریح کرد: این فرد در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس، به بزه انتسابی و قاچاق مکالمات تلفنی اینترنتی در استان‌های خراسان رضوی، تهران و مازندران از طریق شرکت‌های خارجی اعتراف کرده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی و با صدور حکم قضائی و قرار 2 میلیارد ریالی، روانه زندان شد.

میرفیضی بر ضرورت ساماندهی و تصویب آیین نامه‌های ارتباطات تلفنی اینترنتی در شرکت‌های مخابراتی برای ناامن کردن فضا برای متخلفان و قاچاقچیان در این حوزه، تاکید کرد.