دستگیری قاتل فراری در ساری

فرمانده انتظامي شهرستان ساری از دستگيري قاتل فراری در كمتر از دو ساعت در این شهرستان خبر داد. سرهنگ”ناصر علی صفر پور ”  گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر درگیری افرادی در بلوار کشاورز ساری بلافاصله ماموران کلانتری 12 به محل اعزام شدند. وي افزود: در این حادثه فردی 29 ساله که از ناحیه […]


فرمانده انتظامي شهرستان ساری از دستگيري قاتل فراری در كمتر از دو ساعت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ”ناصر علی صفر پور ”  گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر درگیری افرادی در بلوار کشاورز ساری بلافاصله ماموران کلانتری 12 به محل اعزام شدند.

وي افزود: در این حادثه فردی 29 ساله که از ناحیه کمر و شکم با ضربات چاقو به شدت مجروح شده بود توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل و موضوع توسط ماموران در دست بررسی قرار گرفت.سرهنگ صفرپور با اشاره به این که مصدوم به علت شدت جراحت های وارده 2 روز پس از این حادثه در بیمارستان جان باخت، تصریح کرد: ماموران اقدامات اطاعاتی را برای شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه و عامل اصلی ارتکاب به این جنایت آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری همچنین اظهار داشت: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه ماموران موفق شدند در کمتر از 2 ساعت متهم اصلی این پرونده و 2 نفر دیگر از همدستانش را که از محل متواری شده بودند دستگیر کنند.صفر پور با بیان این که متهم در بازجویی های به عمل آمده صراحتا به قتل اعتراف کرد، اظهار داشت: متهمان علت این درگیری را اختلافات شخصی خود با مقتول عنوان کردند.وی در خاتمه گفت: متهم پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی، روانه زندان شد.