دستگیری شکارچیان ۲ راس شوکا در نکا

حرف آنلاین: فرمانده انتظامی نکا از دستگیری شکارچیان غیرمجاز و کشف لاشه ۲ راس شوکا در منطقه شکار ممنوع پایبند آن شهرستان خبر داد. قاسم عزیزی در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی زارم رود شهرستان نکا، حین گشت زنی در مسیر روستای چناربن و سید خیل به تردد ۲ خودرو در منطقه […]

حرف آنلاین: فرمانده انتظامی نکا از دستگیری شکارچیان غیرمجاز و کشف لاشه ۲ راس شوکا در منطقه شکار ممنوع پایبند آن شهرستان خبر داد.

قاسم عزیزی در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی زارم رود شهرستان نکا، حین گشت زنی در مسیر روستای چناربن و سید خیل به تردد ۲ خودرو در منطقه جنگلی مشکوک و با تمهیدات پلیسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از خودروها، لاشه ۲ راس شوکا و ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز را از شکارچیان کشف کردند.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان نکا با اشاره به اینکه خودروهای شکارچیان توقیف و روانه پارکینگ شد، تصریح کرد: در این رابطه ۲ شکارچی غیرمجاز دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

عزیزی در پایان از مردم خواست به منظور حفظ محیط زیست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه مراتب را بلافاصله با تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش نمایند.