دستگیری سوداگر مرگ و کشف ۴ کیلو تریاک در نوشهر 

فرمانده انتظامی نوشهر از کشف ۴ کیلو تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات پلیسی آن شهرستان خبر داد  به گزارش حرف آنلاین، سرهنگ اکبر درویشی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر جابجایی مواد مخدر با یک دستگاه خودرو پراید در محورمواصلاتی شهرستان نوشهر،کشف مواد و دستگیری قاچاقچیان در […]

فرمانده انتظامی نوشهر از کشف ۴ کیلو تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات پلیسی آن شهرستان خبر داد 

به گزارش حرف آنلاین، سرهنگ اکبر درویشی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر جابجایی مواد مخدر با یک دستگاه خودرو پراید در محورمواصلاتی شهرستان نوشهر،کشف مواد و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر جهت کنترل و پایش محور اصلی شهرستان عزیمت که خودروی مذکور را رویت و پس از تعقیب و مراقبت توقیف و جهت بازرسی کامل به پلیس مبارزه مواد مخدر دلالت دادند .

فرمانده انتظامی نوشهر با اشاره به اینکه ماموران پس از بازرسی از خودروی پراید، ۴ کیلو تریاک کشف کردند، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ درویشی در پاپان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا با سودان گران مرگ مبارزه نماید تا جوانان کشور جمهوری اسلامی ایران از هر گونه آسیبی در امان باشند .