دستگیری سارقان به عنف با 21 فقره سرقت در قائم شهر

فرمانده انتظامی شهرستان ” قائم شهر” از دستگیری سارقان به عنف با 21 فقره سرقت در سطح این شهرستان خبر داد. به گزارش حرف آنلاین، سرهنگ “محمد ولی مرادی” در بیان جزئیات این خبر، گفت: در پي چندین فقره سرقت به عنف در سطح شهرستان قائم شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران […]

فرمانده انتظامی شهرستان ” قائم شهر” از دستگیری سارقان به عنف با 21 فقره سرقت در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش حرف آنلاین، سرهنگ “محمد ولی مرادی” در بیان جزئیات این خبر، گفت: در پي چندین فقره سرقت به عنف در سطح شهرستان قائم شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات از مالباختگان، ماموران پلیس آگاهی  موفق به شناسایی سارقان شدند.

سرهنگ مرادی اظهار داشت: متهمان که با یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 در ساعات پایانی شب در پوشش مسافربر شخصی پس از سوار کردن افراد و طي مسيری کوتاه با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرقت می  کردند در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی افزود : متهمان در تحقیقات و بازجويي های  فني پلیس تاکنون به بیش از 21 فقره سرقت و زورگیری در سطح استان اقرار کردند که موضوع در دست بررسی بیشتر پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و سپس روانه زندان شدند از شهروندان خواست، چنانچه اطلاعاتی و یا شکایتی پیرامون موضوع فوق دارند مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند و یا به صورت حضوری به پلیس آگاهی شهرستان قائم شهر مراجعه کنند.