دستگیری اعضای یک شرکت هرمی در شهرستان نور

فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری 11 نفر از اعضای یک شرکت هرمی در این شهرستان خبر داد . به گزارش حرف، زمان شالیکار اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در یک شرکت هرمی ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت . وی تصریح کرد:با انجام اقدامات […]

ستون2
فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری 11 نفر از اعضای یک شرکت هرمی در این شهرستان خبر داد .
به گزارش حرف، زمان شالیکار اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در یک شرکت هرمی ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .
وی تصریح کرد:با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران متهم را شناسایی کرده و در اقدامی عملیاتی وی را به همراه 10 نفر از همدستانش که در منزلی سکونت داشتند دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نور یادآورشد:پس از هماهنگی های قضائی در بررسی های از محل اختفای متهمان مقادیر قابل توجهی سیم کارت تلفن همراه، تجهیزات رایانه ای، جزوات آموزشی و غیزه کشف شد .
وی با اشاره به این که متهمان به بهانه های اعزام افراد به تورهای مسافرتی آنان را در دام خود گرفتار می کردند، تصریح کرد: شيادان فعال در دسيسه‌هاي هرمي، با استفاده از شيوه‌هاي روان‌شناسي، افراد را به عضو شدن در زيرگروه‌هاي خود ترغيب مي‌كنند . فرمانده انتظامی شهرستان نور در خاتمه با اشاره به این که ، وعده‌ سرمايه‌گذاري با دريافت سود بالا، مهم ترين شگرد شركت‌هاي هرمي است؛ خاطرنشان کرد: شهروندان از هرگونه فعاليت اقتصادي كه متوليان آن ادعاي درآمدي غيرعادي، به‌ويژه در مدت زمان كوتاهي را دارند، دوري کرده و ضمن تامل در انجام معاملات وسوسه‌انگيز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند مراتب را به پلیس اطلاع دهند./ ایسنا