در امتداد محرومیت‌زدایی از دهستان پشت‌کوه ساری

حرف آنلاین: مسئولین قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا از روستاهای دهستان پشتکوه بازدید کردند. عادل الندانی مسئول قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی دهستان پشتکوه از بازدید دکتر سلیمان نژاد جانشین قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و هیئت همراهشان از روستاهای کردمیر، پشرت، کوات، قلعه سر و مالخواست خبر داد. […]

حرف آنلاین: مسئولین قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا از روستاهای دهستان پشتکوه بازدید کردند.

عادل الندانی مسئول قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی دهستان پشتکوه از بازدید دکتر سلیمان نژاد جانشین قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و هیئت همراهشان از روستاهای کردمیر، پشرت، کوات، قلعه سر و مالخواست خبر داد.

وی ادامه داد: این بازدیدها در راستای بررسی وضعیت موجود روستاها و چالش های پیش روی آن در زمینه ی مشکلات، ظرفیت ها و پتانسیل های موجود آنها صورت گرفت که بازدید از خانه های بهداشت و مدارس این روستاها و سایر نقاط تاثیرگذار روستا در اولویت بوده است.

الندانی همچنین ادامه داد: با توجه به برگزاری اولین دوره ی مسابقات فوتسال خواهران از تیم های برتر روستای کردمیر در این دوره از مسابقات با حضور مسئولین قرارگاه استان، و مسئولین روستای کردمیر و فرمانده حوزه بسیج دهستان تقدیر به عمل آمد.

عادل الندانی در ادامه نیز خاطر نشان کرد: بازدید از روند عملیات اجرایی ساخت مدرسه ی پشرت از دیگر برنامه های دکتر سلیمان نژاد و هیئت همراهشان بود.

ضمن اینکه با پیگیری های بعمل آمده و نیز همکاری خوب اداره آموزش و پرورش بخش چهاردانگه و قرارگاه جهادی شهید بلباسی بسیج دانشجویی استان نیز رنگ آمیزی دو مدرسه ی قلعه سر و مالخواست در حال انجام می باشد که این عملیات اجرایی نیز توسط دکتر سلمیان نژاد و هیئت همراهشان مورد بازدید قرار گرفت.

مسئول قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی دهستان پشتکوه در پایان اظهار کرد: مجموعه ی قرارگاه محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی با بررسی میدانی وضعیت موجود روستاهای سطح یک خود در دهستان‌های هدف در سطح استان مازندران می‌کوشد تا پایان سال جاری با همت و تلاش مسئولین و مردم این روستاها به نقاط مطلوب هدف‌گذاری شده دست یابد.