خودروهای بدحجاب توقیف می شوند

بابل-خبرنگار حرف: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بابل  در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی بیان داشت پلیس به عنوان یک  یار مهربان در نظم انظباط با اقتدار در کنار مردم برای مبارزه با ناهنجاریهای اخلاقی و اجتماعی است سرهنگ محسن جعفری افزود: عوامل تاثیر گذار در اقتدار پلیس در یک جامعه عواملی چون مدیریت […]

5

بابل-خبرنگار حرف:

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بابل  در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی بیان داشت پلیس به عنوان یک  یار مهربان در نظم انظباط با اقتدار در کنار مردم برای مبارزه با ناهنجاریهای اخلاقی و اجتماعی است

سرهنگ محسن جعفری افزود: عوامل تاثیر گذار در اقتدار پلیس در یک جامعه عواملی چون مدیریت خوب و نحوه گزینش و وجدان کاری و برخورداری از تخصص و آشنا به فناوریهای نوین دنیا می باشد تا بتواند حافظ جان ومال مردم باشد

وی ادامه داد: پلیس حتما باید قانون مدار باشد و تمام دستگاههای حکومتی باید با پلیس همکاری داشته باشند زیرا پلیس به تنهایی نمی تواند ایجاد امنیت را در جامعه ایجاد کند .

وی یادآور شد: مردم نیز با نظارت دقیق براین سازمان می توانند انتقادات و پیشنهادات وشکایات خود را از طریق سامانه ۱۹۷ پیگیری کنند .

فرمانده نیروی انتظامی گفت: این سازمان در طول ۶ماه گذشته توانست با تلاش و همت کارکنان خدوم خویش ۲۰۴ طرح را با محوریت امنیت اخلاقی و اجتماعی مانند طرح مبارزه با مواد مخدر طرح مبارزه باسرقت و طرح های ترافیکی درسطح شهرستان را عملیاتی کند .

جعفری ابراز داشت: نیروی انتظامی شهرستان بابل در ۶ماه گذشته توانست ۹۴۲نفر را در ۸۵طرح با۲۳۵کیلوگرم مواد مخدر کشف نماید وی همچنین افزود ۴۵درصد سرقت در ۶ماه گذشته کشف شده است که نسبت به سال گذشته افزایش داشتیم این سازمان توانست ۸۵ درصد پرونده های تشکیل شده از ۶۲۵ پرونده مشاوره ای را منجر به صلح و سازش کند .

فرمانده انتظامی بابل ادامه داد: همچنین در ۶ماه گذشته ۱۳۹ پرونده اینترنتی با رشد ۳درصدی افزایش به این سازمان مراجعه شده است و امیدواریم که شهروندان با اعتماد نکرد ن به فضاهای مجازی برای در اختیار نگذاشتن شماره حساب بانکی رمز بانکی  از جلوی بسیاری از  جرائم رایانه ای گرفته شود .

فرمانده نیروی انتظامی بابل عنوان داشت: در خودروهایی که افراد بی روسری هستند ویا باسگ گردانی و حرکات نمایشی به دنبال جلب توجه می باشند خودرو توقیف می شود.