خرید ۲۸ هزار تن مرکبات در مازندران

حرف آنلاین: مدیر تعاون روستایی مازندران: ۲۸ هزار تن مرکبات خریداری شده شب عید در استان از ۲۰ اسفند بین مردم توزیع می‌شود. مدیر تعاون روستایی استان مازندران گفت: ۲۸ هزار تن مرکبات شب عید از باغداران و سورتینگ داران استان مازندران خریداری شده است.   حاتم نژاد افزود: این مقدار مرکبات از باغداران و […]

حرف آنلاین: مدیر تعاون روستایی مازندران: ۲۸ هزار تن مرکبات خریداری شده شب عید در استان از ۲۰ اسفند بین مردم توزیع می‌شود.

مدیر تعاون روستایی استان مازندران گفت: ۲۸ هزار تن مرکبات شب عید از باغداران و سورتینگ داران استان مازندران خریداری شده است.
 
حاتم نژاد افزود: این مقدار مرکبات از باغداران و سورتینگ دارانی خریداری شده که امکانات بسته بندی و ذخیره سازی را در اختیار داشتند.

وی درباره ویژگی‌های میوه‌های خریداری شده گفت: وزن پرتقال‌ها و تامسون‌های خریداری شده باید ۱۸۰ تا ۳۰۰ گرم باشد و در جعبه‌های ۶ تا ۸ کیلویی بسته بندی شده باشند و در شرایط مطلوب نگهداری شوند.

مدیر تعاون روستایی مازندران تصریح کرد: اتحادیه تعاون روستایی استان، مباشر خرید میوه از باغداران و سورتینگ داران است و به همین منظور ۲۸ هزار تن مرکبات در استان مازندران خریداری کرده است.

به گفته حاتم نژاد مرکبات شب عید کیلویی ۹ تا ۹۵۰۰ تومان از باغداران خریداری و با توجه به هزینه‌های برداشت، حمل و بسته بندی کیلویی ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان از سورتینگ داران و انبارداران خریداری شده است.

مدیر تعاون روستایی مازندران درباره قیمت میوه‌های شب عید برای توزیع بین مردم گفت: قیمت میوه‌های شب عید از جمله مرکبات از طرف ستاد تنظیم بازار و جهاد کشاورزی اعلام خواهد شد.
 
حاتم نژاد با اشاره به اینکه قرار شد روزانه هزار تن مرکبات ذخیره سازی شده شب عید از مازندران به دیگر نقاط کشور ارسال شود افزود: تا کنون حدود ۱۳۰۰ تن از این مرکبات به دیگر مناطق کشور ارسال شد.

وی گفت: میوه‌های شب عید از ۲۰ اسفند در مناطق مختلف کشور توزیع می‌شود و به دست مصرف کننده خواهد رسید./صداوسیما