خدمت صادقانه به مردم، سرلوحه کار مدیران و کارکنان باشد

مديركل راه و شهرسازي  مازندران خواستار اشاعه و گسترش فريضه الهي امر به معروف و نهي از منكر شد و اظهارداشت : امر به معروف و نهي از منكر از وظايف ذاتي هر مسلمان است. به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي  مازندران  عبداله بهادری در نشست اعضا شوراي امر به معروف و […]

مديركل راه و شهرسازي  مازندران خواستار اشاعه و گسترش فريضه الهي امر به معروف و نهي از منكر شد و اظهارداشت : امر به معروف و نهي از منكر از وظايف ذاتي هر مسلمان است.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي  مازندران  عبداله بهادری در نشست اعضا شوراي امر به معروف و نهي از منكر اين اداره كل و رابط ستاد احياء استان اظهار داشت : اين اداره كل با تمام توان خود در حيطه وظايف اش براي اشاعه اين فريضه مهم عبادي از هيچ كوششي دريغ نكرده و با درايت و پشتكار اعضاي شوراي امر به معروف و نهي از منكر اداره كل توانسته اقدامات گسترده اي در اين خصوص انجام دهد.

وي ضمن اشاره به اينكه درك مقوله امربه معروف و نهي از منكر مي تواند ما را به سوي رشد و اعتلاي فرهنگي و فهم ارزش ها رهنمون سازد ، بیان داشت : هر جايي كه معنويت سرلوحه تمام امور مادي شود مي تواند توسعه و پيشرفت آن امور را تضمين نمايد.

بهادری در ادامه به اجرايي شدن فريضه امر به معروف و نهي از منكر در محيط اداره كل و اقامه اول وقت نماز و همچنين خدمت صادقانه به مردم تاكيد ويژه کرد و اظهار داشت :  با تلاش و همت تمامي اعضاء شوراي اين مجموعه و كليه كاركنان خدوم فعاليتها و اقدامات بسيار گسترده اي در زمينه گسترش و اشاعه اين فريضه الهي در درون و برون مجموعه صورت گرفته است.

در ادامه جلسه نيز  امیری رابط ستاد احياء استان ضمن تشكر از ميزباني اين اداره كل بیان كرد: فريضه الهي امر به معروف و نهي از منكر و تبليغ در خصوص آن مربوط به شخص خاص نيست و همه ما بايد براي گسترش . توسعه اين فرهنگ نوراني تلاش نماييم.

بازرس ستاد احياء استان از مجموعه راه و شهرسازي به عنوان يك دستگاه برتر و ممتاز در زمينه اشاعه و گسترش فريضه الهي امر به معروف و نهي از منكر در بين دستگاههاي اجرايي مازندران ياد كرد و افزود : تنها راه مقابله و دفاع با جنگ نرم دشمنان اسلام ، تقويت ايمان و اعتقاد قلبي و پيروي از ولايت است.