خدمات امدادی به ۲۳۷ جامانده در برف و کولاک

حرف آنلاین: امدادگران جمعیت هلال احمر مازندران شبانه روز گذشته به ۲۳۷ جامانده در برف و کولاک امدادرسانی کردند. مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران با بیان اینکه ۶ شهرستان متاثر از برف و کولاک و بارندگی بودند، گفت: نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان شبانه روز گذشته به ۲۳۷ حادثه دیده  امدادرسانی کردند. دکتر غلامعلی […]

حرف آنلاین: امدادگران جمعیت هلال احمر مازندران شبانه روز گذشته به ۲۳۷ جامانده در برف و کولاک امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران با بیان اینکه ۶ شهرستان متاثر از برف و کولاک و بارندگی بودند، گفت: نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان شبانه روز گذشته به ۲۳۷ حادثه دیده  امدادرسانی کردند.

دکتر غلامعلی فخاری افزود: در چالوس محور کندوان، در رامسر محور جواهر ده و جنت رودبار، در نور جاده آب پری، در نوشهر محور کجور، در تنکابن جاده دوهزار و در سوادکوه محور سوادکوه به تهران و بالعکس تیم های امدادی مبادرت به امدادرسانی و رهاسازی خودروها در برف و بستن زنجیرچرخ و انتقال مصدومان به منطقه امن کردند.

او گفت: در این مدت عوامل امدادونجات هلال احمر استان ۷۱ عملیات انجام دادند که مجموعا به ۲۳۷ نفر خدمات امدادی و فوریتهای پرشکی ارائه شد.

بارش برف در جاده‌های کوهستانی

رییس پلیس راه مازندران گفت: محور‌های کندوان، هراز و سوادکوه امروز شنبه ۲۵ دی ماه با بارش پراکنده برف و باران همراه است.

سرهنگ جهان تاب افزود: ترافیک در همه محور‌های استان فعلا آرام و روان بوده، اما با وجود بارندگی سطح محور‌ها لغزنده است.

او گفت: احتمال ریزش سنگ در محور‌های کوهستانی وجود دارد بنابراین رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه تردد کنند./صداوسیمای مازندران