حمایت از بازار با نظارت بر مبادی ورودی مازندران

ساری خبرنگار حرف : دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران از کشف 8 هزار گلدان قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیلون تومان خبر داد و گفت: امیدواریم با رسیدگی صریح به این پرونده و اعمل مجازات ای قانونی فضای امنی برای فعالیت تولیدکنندگان داخلی بخصوص مازندران به وجود آید. علی […]

ساری خبرنگار حرف : دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران از کشف 8 هزار گلدان قاچاق به ارزش یک میلیارد و 200 میلیلون تومان خبر داد و گفت: امیدواریم با رسیدگی صریح به این پرونده و اعمل مجازات ای قانونی فضای امنی برای فعالیت تولیدکنندگان داخلی بخصوص مازندران به وجود آید. علی پیرفلک گفت: با همکاری نیروی انتظامی استان در چند ایست و بازرسی موقت  مبادی ورودی استان  4 میلیارد تومان کالای قاچاق در دی ماه کشف شد که عمدتا پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم خانگی بوده است. وی در پاسخ به این پرسش که ایجاد ایستگاه های پست های ایست و بازرسی در موادی ورودی استان چه زمانی به صورت جدی اجرا خواهد شد، گفت: این موضوع در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مطرح شد و با توافق های صورت گرفته و همکاری دستگاه های متولی، شورای تامین استان و شهرستان ها و فرمانداران  این طرح در آینده نزدیک اجرا خواهد شد. وی هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از ورود کالای قاچاق به استان دانست و گفت: در این طرح تمامی 6 محور ورودی به استان پوشش داده خواهد شد و یقینا در کشف کالای قاچاق و جلوگیری از ورود آن به بازار تاثیرگذار خواهد بود.

دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو اظهار کرد: بخش قابل توجهی از صنف پوشاک داخلی در این ساختمان مستقر بودند که این حادثه موجب ایجاد ضرر و زیان های زیادی برای آن ها شد.

علی پیرفلک با بیان اینکه مردم در این حادثه چهره های خوبی از ایثار و همبستگی را به معرض دید قرار دادند، اظهار کرد: نوبت آن رسیده تا با خرید پوشاک ایرانی و حمایت از تولید داخل طعم تلخ پلاسکو را با شادی تولیدکنندگان شیرین و روح آتش نشانان شهید را شاد کنیم.

این مسئول افزود: در شب های عید در نظر داشته باشیم که پوشاک داخلی بسیار بهتر و مرغوب تر از پوشاک خارجی است ، پوشاک ایرانی دست رنج افرادی همچون حادثه دیدگان پلاسکو می باشد که شبانه روز در حال تولید پوشاک هستند.

پیرفلک از مردم خواست در شب های عید به تولید داخلی توجه کنند و گفت: مردم اگر توجه ویژه ای به جنس ایرانی داشته باشند یقینا بروز چنین حوادثی موجب ضررهای مقطعی خواهد شد و تولیدکننده ایرانی با توجه به بازار خوب داخل می تواند دوباره سرپا شود.