معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران خبر داد

حل نیمی از مشکل ترافیک مازندران با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیاء

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: 24 پروژه مشترک با قرارگاه خاتم الانبیاء می تواند تا 50 درصد مشکل ترافیک استان را حل کند و اتمام پروژه های مزبور؛ نقش بسیار موثر درکاهش تصادفات و افزایش ایمنی سفر را در استان در بر خواهد داشت.

حرف آنلاین: رضا علیخانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در جلسه با مدیران قرارگاه خاتم الانبیا با اشاره به اینکه هدف ما جلب رضایت مردم است و امیدواریم بتوانیم با همکاری قرارگاه خاتم 24 پروژه نیمه تمام حوزه راه را که در مسیر ساری رامسر قرار دارد به اتمام برسانیم تا بخش اعظم مشکل ترافیک و حمل و نقل استان را حل کنیم، خاطرنشان کرد: این 24 پروژه می تواند تا 50 درصد مشکل ترافیک استان را حل کند و اتمام پروژه های مزبور؛ نقش بسیار موثر درکاهش تصادفات و افزایش ایمنی سفر را در استان در بر خواهد داشت.

وی افزود: ترافیک غرب استان یک مسئله ملی است و در همین راستا برای رفع مشکل ترافیک غرب استان از کلارآباد تا نشتارود در وضعیت کوتاه مدت و اضطراری، احداث چند دوربرگردان غیر همسطح امری حیاتی است و باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین امیدواریم به مدد الهی پروژه های نیمه تمام حوزه راه استان را به اتمام برسانیم.

وی یادآور شد: طرح آزادراه سراسری رامسر – گلوگاه و راه آهن سراسری شرق به غرب استان در مرحله طراحی و مطالعه قرار دارد ، چرا که سیل عظیم گردشگران مستلزم برخورداری از شبکه حمل و نقل با ظرفیت بالا، ‌کارآمد، به صرفه و آسان برای جابجایی مسافران از شرق به غرب و بلعکس می باشد.

علیخانی تاکید کرد؛ سپاه یکی از تکیه گاه های دولت انقلابی و مردم می باشد و با ورود قرارگاه خاتم الانبیا پروژه های نیمه تمام استان به پایان می رسد که بارقه امیدی با اجرای این پروژه ها ایجاد خواهد شد.