مدیرکل بنیاد شهید مازندران:

حفظ جایگاه بنیاد شهید وظیفه همه مدیران این دستگاه است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: در پی حاشیه ایجاد شده در کلاردشت، سرپرست جدید بنیاد شهید شهرستان معارفه شد و انتظار می‌رود تا همه مدیران بنیاد جایگاه این دستگاه را حفظ کنند.

حرف انلاین : سعید کهنسال با بیان اینکه حاشیه‌ای در کلاردشت توسط رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ایجاد شد، اظهار داشت: در پی برخورد با اهالی یک روستا با داس توسط رئیس سابق بنیاد شهرستان، 2 نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.وی با اشاره به اینکه این اتفاق درگیری شخصی بود و متوجه بنیاد شهید نیست، افزود: اما این اتفاق برای جایگاه بنیاد شهید مناسب  نیست و به همین منظور به موضوع کلاردشت ورود کرده و با تغییر تعیین سرپرست جدید اهمیت رعایت جایگاه این نهاد را به همه مدیران مربوطه و میانی تاکید کردیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران از برکناری رئیس بنیاد شهید کلاردشت هم زمان با پایان خدمت وی خبر داد و تصریح کرد: به جای وی نقی محمودی رئیس اداره چالوس با حفظ سمت به عنوان سرپرست کلاردشت معارفه شد.

کهنسال حفظ جایگاه بنیاد شهید را وظیفه همه مدیران این دستگاه دانست و یادآورشد: منتظر تعیین تکلیف پرونده رئیس سابق کلاردشت در محاکم قضایی هستیم و در جایگاه مدیران این نهاد نیست که درگیر محاکم باشند.