حضور پهلوان “حسن یزدانی” در کانون اصلاح و تربیت مازندران

حرف آنلاین: حسن یزدانی در بازدید از کانون اصلاح و تربیت با اهداءمبلغ ۲۵۰ میلیون ریال زمینه آزادی دو مددجوی زیر ۱۸ سال را مهیا ساخت. در راستای اجرای سیاست های سازمانی مبنی بردعوت ورزشکاران و قهرمانان ملی به زندانها با هدف الگوسازی و بهره مندی از ظرفیت آن عزیزان درجهت جلب رضایت از شکات […]

حرف آنلاین: حسن یزدانی در بازدید از کانون اصلاح و تربیت با اهداءمبلغ ۲۵۰ میلیون ریال زمینه آزادی دو مددجوی زیر ۱۸ سال را مهیا ساخت.

در راستای اجرای سیاست های سازمانی مبنی بردعوت ورزشکاران و قهرمانان ملی به زندانها با هدف الگوسازی و بهره مندی از ظرفیت آن عزیزان درجهت جلب رضایت از شکات و اولیاء دم محکومین به قصاص، جهان پهلوان حسن یزدانی چراتی قهرمان پر آوازه ملی و جهانی در کانون اصلاح و تربیت مازندران حضور یافت.

حضور پهلوانانه این قهرمان کشتی آزاد جهان و المپیک در کانون، شور و شعف وصف ناپذیر و اشک های شوق نوجوانان آسیب دیده اجتماعی را به همراه داشت و یزدانی در خوابگاه تمام مددجویان حضور یافت و دراقدامی غیرمنتظره همه را غافلگیر کرد و شادی و نشاط خاصی به آنان هدیه داد.

سعید طالبی معاون مدیرکل وحجت الاسلام معافی رئیس اداره فرهنگی زندان های استان مازندران ضمن خیرمقدم گویی این قهرمان را در بازدید از کانون همراهی کردند .

جهان پهلوان حسن یزدانی ضمن ابراز خرسندی از حضور درجمع صمیمی مددجویان کانون اصلاح و تربیت با اشاره به مشکلات و فراز و نشیب های موجود در مسیر رسیدن به قله قهرمانی گفت: مهم ترین عامل موفقیت من دعای خیر ملت ایران خصوصا” این جوانان و نوجوانان و ایمان به خدا و پرهیزاز نامیدی است .

وی در ادامه خاطراتی از کشتی های خود با حریف نامدار آمریکایی و راز موفقیت خود در مقابل تیلور آمریکایی را شناخت توانمندی ها و ارزیابی نقاط ضعف و قوت خودم و برنامه ریزی بر روی نقاط ضعف حریف دانست .
درپایان مددجویان کانون اصلاح و تربیت در فضایی کاملا صمیمی به بیان دل گفته های خود با پهلوان یزدانی پرداختند.

پهلوان یزدانی به منظور کمک به آزادی زندانیان با اهداء مبلغ ۲۵۰میلیون ریال توانست زمینه آزادی ۲ مددجوی جوان را فراهم سازد.

همچنین پهلوان یزدانی قول مساعد داد تا به عنوان عضو افتخاری شورای حل اختلاف کانون در جذب خیرین ونیکوکاران و جلسات صلح و سازش با شکات زندانی و جلب رضایت از اولیاء دم محکومین به قصاص نفس همکاری نماید./روابط عمومی