حضور وزیر ورزش و جوانان در مازندران+برنامه‌ها

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: اداره کل ورزش و جوانان مازندران روزهای چهارشنبه 19 و پنج‌شنبه 20 اردیبهشت ماه امسال میزبان گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها، معاونان وزیر و مدیران ستادی با حضور وزیر ورزش و جوانان است. محمدرضا ییلاقی اشرفی اظهار کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران روزهای چهارشنبه […]

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: اداره کل ورزش و جوانان مازندران روزهای چهارشنبه 19 و پنج‌شنبه 20 اردیبهشت ماه امسال میزبان گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها، معاونان وزیر و مدیران ستادی با حضور وزیر ورزش و جوانان است.

محمدرضا ییلاقی اشرفی اظهار کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران روزهای چهارشنبه 19 و پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه امسال میزبان گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها، معاونان وزیر و مدیران ستادی با حضور وزیر ورزش و جوانان است.

وی با بیان اینکه این گردهمایی دوروزه در ساری برگزار می‌شود، اضافه کرد: نخستین بار است مازندران گردهمایی مدیران کل ورزش و جوانان استان‌ها، معاونان وزیر و مدیران ستادی  است.

سخنگوی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران ادامه داد: همچنین این گردهمایی نخستین گردهمایی مدیران ستادی و معاونان وزارت ورزش و جوانان در سال 97 است.

ییلاقی اشرفی تصریح کرد: دهمین آیین تجلیل از برترین‌های ورزش مازندران عصر روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود که احتمال دارد وزیر ورزش و جوانان در این مراسم حضور یابند.

وی در پایان گفت: دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با استاندار مازندران و نماینده ولی فقیه در استان و بازدید از چند پروژه ورزشی از دیگر برنامه‌های وزیر ورزش و جوانان در مازندران است./فارس