حضور نسل های جدید در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زد

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در جمع مردم ساری در یوم الله 22 بهمن با بیان اینکه مردم مازندران در همه ی صحنه های انقلاب اسلامی حضور داشتند ، گفت : حضور نسلهای متفاوت  از د هه های 40 تا 80  در  بین جمعیت در ساری برایم چشمگیر  است. علی ربیعی افزود : […]

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در جمع مردم ساری در یوم الله 22 بهمن با بیان اینکه مردم مازندران در همه ی صحنه های انقلاب اسلامی حضور داشتند ، گفت : حضور نسلهای متفاوت  از د هه های 40 تا 80  در  بین جمعیت در ساری برایم چشمگیر  است.

علی ربیعی افزود : ما هرگز فراموش نمی کنیم که چرا انقلاب کردیم  و 22 بهمن امسال بسیار مهم است زیرا بسیاری از معاندان نظام بیشرمانه می گویند  که مردم  ایران نباید چهل سالگی انقلاب را جشن بگیرند.

وی با بیان اینکه عده ای دل خوش کردند که نسلهای جدید کشور پیوندی با روح انقلاب اسلامی ندارند ، اضافه کرد : این جمعیت ساری و حضور نسلهای جدید به آن یاوه گویان تو دهنی زده است.

ربیعی با تاکید بر اینکه مسیر انقلاب ما مسیری صحیح است ، خاطر نشان کرد : متاسفانه بدلیل برخی مشکلات موجود در کشور ، عده ای سعی دارند تا آن رژیم منحوس گذشته را تطهیر کنند و ماهم نتوانستیم بخوبی تبیین کنیم که چه رژیمی را ساقط کردیم .

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی  با بیان اینکه انقلاب ما یک حرکت مدا وم داشت ، اظهار داشت : برخی سعی دارند تا انقلاب را یک پروژه جلوه دهند و بگویند رژیم گذشته آدم نکشت در حالیکه باید به آنان گفت رژیم گذشته انگیزه کشتار داشت اما توان آن را نداشت زیرا همه نظامی ها به مردم گل هدیه می کردند و با آنان همراه شده بودند.

این مسئول با تبیین برخی از مسایل رژیم گذشته گفت :  ما منکر برخی نارسایی ها در کشور نبوده و آنها را با گوش شنوا می شنویم و هیچ چیزی را پنهان نمی کنیم.  ربیعی اشاعه نامیدی در کشور را بزرگترین خیانت دانست و افزود :  همه چیز برای جهشی بزرگ در کشور آماده است و ما قادر خواهیم بود به نیاز بازار کار پاسخ بدهیم.وی با بیان اینکه در رژیم گذشته آزادی وجود نداشته ، عنوان کرد : پدر و پسر در کنج خانه از ترس نمی توانستند باهم حرف  بزنند در حالیکه امروز مردم آزادانه باهم بحث می کنند و در پای صندوق های رای نمایندگانشان را انتخاب می کنند.

وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی ادامه داد : امروز  کشورهای منطقه از ترس دموکراسی ایران  مجبور هستند رفورم کنند و همین امر سبب شده تا کشورشان به شورش کشیده شود. وی با تاکید بر اینکه ایران امروز دارای شخصیت جهانی است ، ادامه داد : بسیاری از خارجی ها افتخار می کنند که در کنار وزیر امور خارجه قدم زده و عکس بگیرند. ربیعی  بیان کرد : ما در سایه عقلانیت ، سخت کوشی و همه  باهم بودن بر مشکلات کشورمان فائق می آییم.وی با بیان اینکه  اقتصاد کشور کوچک شده و این یک واقعیت تلخ است ، یاد آور شد : ما دوران سخت جنگ و تحریم را پشت سر گذاشتیم .

این مسئول با بیان اینکه در سال آینده 72 هزار میلیارد تومان پول برای اشتغال در نظر گرفته شده  است ؛ گفت : ما در استان مازندران 330 میلیارد تومان برای اشتغال روستایی ، 780 میلیارد تومان برای اشتغال فراگیر و بیش از هزار میلیارد تومان اشتغال ارزان قیمت  اعتبار گذاشتیم.  وی با برشمردن ویژگی ها و ظرفیت های مازندران ، افزود : 2000 پروژه در بخش های گوناگون در 4 سال اخیر در مازندران اجرا شده و با اجرایی شدن  بندر امیرآباد   بخشی از استان متحول می شود. ربیعی با بیان اینکه ما باید اقتصادمان را بزرگتر می کردیم ، اظهار داشت : کم کردن فقر مطلق و اشتغال فراگیر دو محور اصلی برنامه های وزارت کار بوده و ما باید به متن اول انقلاب برگردیم.