حضور جاده‎ای 2 هزار امدادگر در جاده های مازندران

حرف آنلاین: معاون آموزش جمعیت هلال‌احمر مازندران با اشاره به حضور 2 هزار امدادگر در تعطیلات نوروز امسال، از برپایی دوره بازآموزی امدادگران هلال‌احمر با شرکت 700 امدادگر خبر داد. غلام غلامی امروز  با اشاره به آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر مازندران برای حضور در مناطق بین‌شهری و حادثه‌خیز استان از انجام 50 هزار نفر روز […]

حرف آنلاین:

معاون آموزش جمعیت هلال‌احمر مازندران با اشاره به حضور 2 هزار امدادگر در تعطیلات نوروز امسال، از برپایی دوره بازآموزی امدادگران هلال‌احمر با شرکت 700 امدادگر خبر داد.

غلام غلامی امروز  با اشاره به آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر مازندران برای حضور در مناطق بین‌شهری و حادثه‌خیز استان از انجام 50 هزار نفر روز کار امدادی در جاده‎های استان در تعطیلات نوروز 94 خبر داد.

این مسئول تعداد امدادگران زن و مرد حاضر در ایستگاه‎های ثابت و سیار هلال‌احمر در تعطیلات پیش‌رو را 2 هزار نفر عنوان کرد.

وی گفت: دوره بازآموزی امدادگران مرد جمعیت هلال‌احمر استان مازندران عصر امروز با انجام مراحل نهایی و مانور آمادگی به کار خود پایان داد.

غلامی افزود: این دوره که همه ساله با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی و افزایش تردد خودروها در سطح جاده‎های بین‌شهری استان انجام می‎شود، امسال نیز از تاریخ یازدهم اسفند در اردوگاه شهدای دانش‌آموزی بادله شهرستان میاندورود آغاز به کار کرد.

معاون جمعیت هلال‌احمر مازندران بیان کرد: در این دوره بازآموزی تعداد 700 نفر از امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان با تمرین و بازآموزی امور محوله در شرایط دشوار، خود را برای حفاظت از جان مسافران نوروزی آماده می‎کنند.

غلامی گفت: امدادگران جاده‎ای هلال‌احمر استان مازندران در روزهای برپایی این مانور مهارت‎هایی مانند امداد و نجات جاده‎ای، عملیات رهاسازی، کار با آمبولانس و تمرین کار با سِت نجات را فرا می‎گیرند.

این مسئول در جمعیت هلال‌احمر مازندران در پایان از حضور 2 هزار نیروی امدادگر سازمان هلال‌احمر در جاده‎های بین‌شهری استان مازندران در تعطیلات نوروزی خبر داد./فارس