حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران شد

حرف آنلاین: داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ، طی حکمی حسن جهانیان را به عنوان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران منصوب کرد. گفتنی است پس از دستگیری عباسعلی نجفی به جرم اختلاس توسط سربازان گمنام امام […]

حرف آنلاین: داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ، طی حکمی حسن جهانیان را به عنوان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران منصوب کرد.

گفتنی است پس از دستگیری عباسعلی نجفی به جرم اختلاس توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره کل راهداری از دهم آذرماه تا کنون توسط  اسماعیل فولادی به عنوان سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران مدیریت شده است.

جهانیان معاونت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران و معاونت فنی راه های روستایی را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

وی اواخر اسفند ماه سال گذشته به عنوان مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس مازندران از این اداره کل رفته بود و امروز پس از گذشت یکسال به‌عنوان مدیر کل راهداری به سازمان اصلی خود برگشته است.

گفتنی است مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان حدود سه هزار کیلومتر آن محور های اصلی است و سالانه بیش از ۳۰۰ میلیون تردد در این استان به ثبت می‌رسد./ایرنا